تردد بیش از 5 هزار زائر خارجی از جاده های استان اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵ هزار زائر خارجی برای حضور در کنگره عظیم اربعین و همایش حسینی از جاده‌های استان اردبیل تردد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: ارتقای ضریب ایمنی تردد زائران حسینی و تامین آرامش سفر آنان ماموریت مهم پلیس راه در کنگره عظیم اربعین حسینی است که در همین راستا  محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه اربعین حسینی در اردبیل اعمال می‌شود.

وی با تسلیت و تعزیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده بیان کرد: این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها از دهم آبان‌ماه آغاز و به مدت 13 روز ادامه دارد.  

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در این ایام تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی و انواع تاکسی‌ها به ویژه تاکسی‌های ون به استان‌های مرزی خوزستان، ایلام و کرمانشاه ممنوع است.  

فتاحی با اشاره به اینکه برابر تدابیر اتخاذی و برنامه‌ریزی‌های تدوین شده تعدادی از تیم‌های گشت پلیس راه برای خدمات رسانی به زائران حسینی به استان کرمانشاه اعزام می‌شود گفت: در راستای ارتقای ضریب ایمنی تردد زائران حسینی اقدامات لازم از سوی پلیس راه استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 5 هزار زائر خارجی برای حضور در کنگره عظیم اربعین و همایش حسینی از جاده‌های استان اردبیل تردد کنند، تصریح کرد: ماموران پلیس راه به صورت شبانه‌روز در خدمت زائران، مشتاقان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) هستند. 

انتهای پیام/ح

اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین حسینی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.