فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

امنیت پایدار ایران مرهون خون شهداست

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هر چه داریم به برکت جانفشانی و خون شهدا است.

به برکت خون شهدا ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران  رشد و بالندگی کشورها را در سایه امنیت توصیف کرد و تاکید کرد: امنیت بستر برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها است که به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان، ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است.

سیاری با بیان اینکه نظام سلطه قصد دارد با نفوذ در کشور امنیت را خدشه‌دار کند، بیان کرد: دشمنان خارج از مرز تلاش دارند با نفوذ به کشور همانند دوران قبل از انقلاب امنیت، ارزش‌ها، غیرت، شرف و ناموس را از کشور بگیرند.

فرمانده نیروی دریایی تاکید کرد: دشمن تا دندان مسلح در اوایل جنگ از هیچ جنایتی در مرزها کوتاه نیامد، مطمئن باشید تا زمانی که وحدت و همدلی بین همه ملت ایران هست، کشور ما پیروز است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور امیردریادار حبیب‌ا‌لله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پنج خانواده شهید، چهار جانباز و 6 پیشکسوت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ز

سفر فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.