مذاکره حدادی با دارنده چند مدال جهان و المپیک در تگزاس + عکس

احسان حدادی در آستانه عقد قرارداد با مک ویکینگ مربی سرشناس آمریکایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احسان حدادی که این روزها در آمریکا به دنبال انتخاب مربی تخصصی‌ پرتاب دیسک است،در مورد اینکه جلسه اش با مک ویکینگ به کجا انجامید،اظهار کرد: امروز با مک ویکینگ نشستی را برگزار کردم و شرایطم را به او گفتم. اصلی ترین درخواست من از مک ویکینگ این بود که او باید برای پیگیری تمریناتم به ایران بیاید و قرار است روی این موضوع فکر کند و جوابش را تا چند روز آینده به من بدهد.

او ادامه داد: با توجه به چند کمپ تمرینی که در آمریکا وجود دارد و بیشتر پرتابگران و دوومیدانی کاران تمریناتشان را در آنجا پیگیری می کننداو به من پیشنهاد داد تا من هم مانند سایر ورزشکاران زیر او تمرین کنم و قرار شد شرایطش را برای مسئولان فدراسیون بازگو کنم جوابش را برای ویکینگ ارسال کنم.همچنین قرار است تا چند روز آینده شرایط و مباحث مالی اش را به من بگوید و چنانچه به توافقات نهایی دست یافتیم تمریناتمان را برای حضور هر چه بهتر در بازی های آسیایی جاکارتا شروع کنیم.

مذاکره حدادی با دارنده چند مدال جهان و المپیک در تگزاس+عکس

او در پاسخ به این سوال که اگر به توافق برسند قراردادشان برای چه مدت خواهد بود،گفت:باید بگویم طبق هماهنگی های به عمل‌ آمده قرار شد در ابتدا و به مدت سه ماه آزمایشی زیر نظر او فعالیت کنم و چنانچه 2طرف از همکاری با یکدیگر راضی بودیم قراردادمان را دائمی کنیم.او معتقد بود با فیزیک و شرایط بدنی که من دارم می توانم همانند المپیک لندن و مسابقات جهانی 2011 باز هم نزدیک به 70 متر پرتاب کنم. با شرایطی که داشتم می توانستم در رقابت های جهانی نه تنها به فینال بروم بلکه جزء چند پرتابگر برتر هم قرار بگیرم ولی دیر رسیدن سبب شد تا نتوانم این امر را محقق کنم.

مذاکره حدادی با دارنده چند مدال جهان و المپیک در تگزاس+عکس 

دارنده مدال برنز جهان در ادامه گفت: برنامه کوتاه مدت من بازی های آسیایی است و برنامه بلند مدتم المپیک 2020 است و امیدوارم بتوانم تمریناتم را زیر نظر او پیگیری کنم تا بتوانم در این 2رویداد مهمی که در پیش داریم برای کشورم عزیزم افتخار آفرینی کنم.در ضمن باید بگویم همانند این چند ماه اخیر حسین توکلی هم به عنوان مربی بدنساز در کنارم خواهد بود.

مذاکره حدادی با دارنده چند مدال جهان و المپیک در تگزاس+عکس

نایب قهرمان المپیک در ادامه تصریح کرد:کمتر از یک سال تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا زمان باقی مانده است.اردوی اروپایی هم مد نظرمان قرار گرفته و حالا باید ببینیم فدراسیون دو و میدانی و کمیته ملی المپیک چه تصمیمی را در این رابطه اتخاذ خواهند کرد.تمام سعی ام براین است تا به شرایطی که مد نظرم است دست پیدا کنم تا در بازی های آسیایی جاکارتا هم به مدال طلا برسم.

انتهای پیام/

ویکینگ مربی حدادی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.