۸۰ زندانی ایرانی در ترکمنستان بزودی آزاد خواهند شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته شده با دولت ترکمنستان به زودی 80 زندانی ایرانی دربند در ترکمنستان آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید جواد حسینی در جلسه کمیته امنیتی مرز افزود: پایداری ساکنین روستاهای کمتر توسعه یافته، ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار در مناطق مرزی و تامین معیشت مرزنشینان از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: تا زمانی که مقوله توسعه، پیشرفت و سطح معیشت خانواده ها به نتیجه مطلوب نرسد، امنیت پایدار و رضایتمندی مردم به طور کامل محقق نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی توجه مسئولان استانی و کشوری به بهبود وضعیت معیشتی ساکنان مناطق مرزی و محروم را مهم دانست و گفت: مسایل امنیتی مناطق مرزی با مناطق غیر مرزی کشور تفاوت های عمده دارد و بر همین اساس ضروری است که همه ما نگاه ویژه ای به مسائل مرزی داشته باشیم.

حسینی گفت: معیشت اغلب خانواده های روستاهای مرزی به مبادلات مرزی وابسته است و اگر این حوزه قانونمند نشود تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: ارتقای سطح معیشت و درآمد مرزنشینان، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و رونق مناطق مرزی از جمله برنامه های دولت است و برای توانمند کردن این مناطق از تمام امکانات و ظرفیت های منطقه استفاده خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مردم و مرزنشینان همواره در صف مقدم حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش های نظام بوده اند و امروز نیز با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر برای توسعه، آبادانی و شکوفایی منطقه تلاش می کنند.

انتهای پیام// م.م

آزادی زندانیان ایرانی در بند ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.