آمادگی مرزبانان برای ایجاد امنیت در مهران

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانان برای خدمات رسانی و ایجاد امنیت در پایانه مرزی مهران آمادگی لازم را دارند.

آمادگی مرزبانان برای ایجاد امنیت در مهران

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  یحیی اللهی فرمانده مرزبانی استان ایلام امروز در بازدید از پایانه مرزی مهران بیان کرد: مرزبانان برای خدمات رسانی و ایجاد امنیت در پایانه مرزی مهران آمادگی لازم را دارند و باشکل گیری و ازدهام جمعیت در روزهای منتهی به اربعین، اقدامات کنترلی ما تشدید یافته و از تردد بدون گذرنامه و ویزا ممانعت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه هیچ زائری بدون مدارک قانونی از مرز خروج نخواهد کرد، اظهارکرد: برای اینکه زائران دچار مشکل در تردد نشوند حتما باید مدارک مورد نیاز گذر از مرز را به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: قبل شرکت در کنگره جهانی زیارت اربعین به دنبال تکمیل مدارک گذر از مرز باشند، چون از تردد فاقد گذر نامه و ویزا ممانعت به عمل می آید و از طرفی کنترل و بازرسی بیشتری در کشور مقابل انجام می شود که هموطن فاقد مدارک را تا سه سال زندان مجازات می کنند.

اللهی افزود: به رغم میل باطنی ما، روزانه تعدادی از این زائرین عزیز که مدارکشان ناقص است عودت داده می شوند که راضی به این اذیت شدن آنها نیستیم ولی مقررات و تدابیر اتخاذ شده این است و ما تابع دستور هستیم.

انتهای پیام/ د

وضعیت امنیت در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.