نخست وزیر سابق قطر رازهای کثیف سعودی ها را فاش کرد+فیلم

نخست وزیر پیشین قطر آنچه از جنایات عربستان سعودی تاکنون پنهان مانده بود را برملا کرد.

نخست وزیر سابق قطر رازهای کثیف سعودی ها را فاش کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی نخست وزیر سابق قطر در برنامه «الحقیقه» دست به یک افشاگری بزرگ علیه عربستان سعودی زد. قسمتهایی از صحبتهای حمدبن جاسم در برنامه مذکور به این شرح است:

عربستان ماموریت براندازی نظام «بشار اسد» را به قطر محول کرده بود. همچنین هماهنگی هایی میان ترکیه و آمریکا به همین منظور صورت گرفته بود تا تسلیحات مورد نیاز را به گروه های تروریستی مانند جبهه النصره برسانند.

او در ادامه صحبتهایش به این نکته نیز اشاره کرد که سعودی ها شدیدا در پی برقراری روابط دوستانه با اسرائیل هستند.

محاصره از پیش برنامه ریزی شده قطر توسط عربستان و بی ربط بودن این ماجرا به هک خبرگزاری الجزیره، اعتراف کشورهای محاصره کننده قطر با هدف کودتا و تغییر نظام این کشور در سال 1966 از دیگر نکاتی بود که در این برنامه مطرح شد.

آخرین بحثی که مجری برنامه و بن جاسم درباره آن به گفتگو پرداختند این بود که بهتر است عربستان به دنبال تنش غرب با ایران نباشد و خودش نیز اختلافش را با این کشور حل کند. آنها باید با ایران صادقانه برخورد کنند زیرا ایران کشوری بزرگ در منطقه است و جایگاه ویژه ای دارد. در نهایت حل اختلافات بهترین گزینه است.

انتهای پیام/

افشاگری نخست‌وزیر پیشین قطر از نقش عربستان در بحران سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
بابا اینا چرا اینجورین که واسه هر کاری که میخواهند انجام بدهند از دیگران باید اجازه بگیرن ...
آخرین اخبار