هفته دهم لیگ جزیره

شاگردان پپ جایگاهشان را در صدر محکم کردند/پیروزی لیورپول و آرسنال مقابل حریفان

در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته دهم لیگ جزیره از ساعت 17 و 30 دقیقه پنج مسابقه همزمان برگزار شد.

تیم لیورپول در آنفیلد میزبان هادرزفیلد بود که با سه گل به برتری رسید. استوریج ، فیرمینیو و واینالدوم گلهای شاگردان کلوپ را به ثمر رساندند. ضمن آنکه قبل از این سه گل محمد صلاح یک ضربه پنالتی را از دست داده بود. لیورپول با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رسید. هادرزفیلد نیز یازدهم است.

در دیدار مهم دیگر منچسترسیتی صدرنشین که میهمان وست‌بروموویچ رده پانزدهمی بود با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و با 28 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

لروی سانه در دقیقه 10، فرناندینیو 15 و رحیم استرلینگ در دقیقه 64 برای منچسترسیتی گلزنی کردند و جی رودریگز در دقیقه 13 و متئو فیلیپس در دقیقه 2+90 گل‌های وست‌بروموویچ را به ثمر رساندند. سیتی با این پیروزی فاصله 5 امتیازی خود را با منچستریونایتد رده دومی حفظ کرد.

آرسنال هم در حالی که در خانه از دقیقه 22 تا دقیقه 51 از حریفش عقب بود، بازی باخته را 2 بر یک برد. سم کلوکاس در دقیقه 22 سوانزی را پیش انداخت اما در ادامه سئاد کولاسیناک در دقیقه 51 و آرون رمزی در دقیقه 58 برای آرسنال گلزنی کردند تا توپچی‌ها 19 امتیازی شوند و به رده چهارم جدول صعود کنند.

در 2 بازی دیگر امشب نتایج زیر رقم خورد:

کریستال پالاس 2 - وستهام 2
واتفورد صفر - استوک یک

بیشتر بخوانیم

گل‌های دیدار آرسنال و سوانسی 6 آبان 96 +فیلم

خلاصه بازی وست برومویچ و منچسترسیتی 6 آبان 96 +فیلم

خلاصه بازی لیورپول و هادرسفیلد 6 آبان 96 +فیلم

انتهای پیام/

پیروزی مدعیان جزیره مقابل حریفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار