استاندار سمنان;

کمک 3 میلیاردی مردم استان سمنان در ستادهای اربعین

استاندار سمنان گفت : تاکنون بالغ‌بر 3 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم این استان در ستادهای اربعین جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه نشست ستاد اربعین استان سمنان گفت : بهره‌گیری از ظرفیت کمک‌های مردمی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد اربعین برای ارائه خدمات رفاهی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.


وی با بیان اینکه تاکنون بالغ‌بر 3 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان سمنان در ستادهای اربعین جمع‌آوری‌شده است افزود: بیش از 465 میلیون تومان کمک نقدی و 2.5 میلیارد تومان کمک غیر نقدی مردم بوده است.


استاندار سمنان ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ستاد اربعین تصریح کرد: مسائل مادی در حوزه خدمت‌رسانی به زائران قابل‌حل است چراکه همواره مردم خیر و نیک‌اندیش برای همکاری و مشارکت در این امور خیرخواهانه حاضر هستند.


وی با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه و پرجمعیت‌تر این مراسم نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: اربعین نماد تجلی شیعیان در مقابل جهان استکبار است و حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین این هدف را محقق می‌کند.


خباز گفت : بهره‌گیری از تمام توان استان سمنان برای برگزاری این مراسم باشکوه در دستور کار است چراکه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در گرو برگزاری این حرکت عظیم است.


وی افزود: کارها باید مردمی باشد و کار مردم را به خود آن‌ها واگذار کنیم چون در این صورت کارها ماندگار خواهد شد و دولت در این عرصه مسئول تأمین امنیت زائران است.


استاندار سمنان با تأکید بر لزوم دریافت گذرنامه و صدور روادید برای زائران افزود : دولت ایران در مقابل افرادی که بدون گذرنامه از مرز خارج می‌شوند مسئولیتی ندارد.


انتهای پیام / ه


جزئیات نشست ستاد اربعین استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.