انهدام باند سارقان موتور سیکلت در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری اعضاء باند ۴ نفره سارقان موتور سیکلت و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

زینلی  افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی چهار سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند و پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۹ فقره سرقت موتور سیکلت و ۵ فقره سرقت منزل و مغازه نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان، با اشاره به تحویل سارقان به مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی افزود: دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در سراوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.