فوق ستاره اینتر میلان به ایران می‌آید+تصاویر

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا با اشاره به برگزاری دیدار با ستارگان ایران گفت: بی صبرانه منتظر سفر به ایران و حضور در این دیدار خیریه هستم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال ستارگان اینترمیلان ایتالیا با نام ( Inter for ever ) با محوریت اسطوره آرژانتینی خودش خاویر زانتی و فرانچسکو تولدو و ستارگان نامی سالهای نه چندان دور این باشگاه ، حالا چند سالی هست که با انجام بازیهای خیریه و عام المنفعه در کشور محتلف جهان به میدان می رود.

این تیم پس از مذاکرات چندین ماهه باشگاه هنرمندان ایران برای برگزاری مسابقه ای خیریه بین ستارگان فوتبال ایران و ستارگان اینترمیلان قرار است بزودی در ایران به میدان برود . به همین منظور هیاتی از این باشگاه ایتالیایی با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر میلان، با سرکنسول ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امیر مسعود میری سرکنسول ایران ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از علاقه مندی خود برای سفر ستارگان اینترمیلان به ایران گفت و تاکید کرد تمامی مساعدت های لازم برای حضور به موقع ستارگان اینتر در ایران را انجام خواهد شد و کلیه امور محوله برای انجام هر چه بهتر این مسابقه خیریه را با هماهنگی با وزارت امورخارجه به کار خواهد بست.

دکتر میری ادامه داد: بدون شک برگزاری این مسابقه خیریه در ایران همچون دیدار خاطره انگیز و به یادماندنی پرسپولیس و آث میلان، گامی ارزشمند در جهت تعاملات فرهنگی و ورزشی بین دو کشور بوده و طرفداران پرشمار فوتبال ایران بی صبرانه برای حضور ستارگان اینترمیلان در ایران لحظه شماری خواهند کرد.

در این دیدار که فرانچسکو تولدو دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه اینتر ، ورونیکا اولدانی مسئول هماهنگی مسابقه، کارلو باروفی مدیرعامل شرکت میران، دکتر امیر قاضی میرسعید عضو فدراسیون فوتبال ایتالیا و تنی چند از مدیران انجمن دوستی ایران و ایتالیا حاضر بودند، فرانچسکو تولدو ضمن سپاس و قدردانی از فراهم کردن زمینه این بازی گفت: بی صبرانه منتظر سفر به ایران و حضور در این دیدار خیریه هستم.

وی ادامه داد: نسبت به فوتبال ایران شناخت خوبی دارم و می‌دانم تیم ملی فوتبال شما به عنوان دومین تیم به جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کرده و از مربی نامدار فوتبال جهان ، کارلوس کی روش سود می‌برید. بازی ستارگان آث میلان و پرسپولیس را دیدم و از حضور تماشاگران فوتبالدوست شما و ابراز علاقه خاصه شان به ستاره های میلان متعجب شدم.

این اتفاق و مهمان نوازی مردم خونگرم کشور شما ، هم من و هم سایر ستارگان اینتر را برای حضور در این دیدار خیریه ترغیب کرد. امیدوارم که مسابقه خوب و جذابی را با حضور ستاره های دو کشور شاهد باشیم.

در پایان این ملاقات فرانچسکو تولدو دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاههای میلان و اینتر پیراهن شماره یک خود را از طرف ستارگان اینترمیلان به سرکنسول ایران اهدا کرد.

تیم های ستارگان فوتبال اینترمیلان و ستارگان فوتبال ایران قرار است بزودی در ایران دیداری خیریه را برگزار کنند. زمان و مکان این دیدار بزودی مشخص خواهد شد.

فوق ستاره اینتر میلان به ایران می‌آید+عکس

فوق ستاره اینتر میلان به ایران می‌آید+عکس

منبع:مهر

انتهای پیام/

 

تولدو: بی صبرانه منتظر سفر به ایران هستم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.