تاکید استاندار برمعرفی طرح خادم دراستان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت :طرح ملی خادم تلاشی دسته جمعی برای آموزش تمام خانواده ها است که با هدف تغییر رفتار آنان در جهت آمادگی در برابر حوادث اجرا می شود.

تاکید استاندار برمعرفی طرح خادم دراستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،هادی فرشید بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان اتوبوسرانی شهر کرمان و مینی بوس های جمعیت هلال احمر مستقر در برنامه بیست و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر شعارهای خادم بر روی دستگاه های مذکور درج شده است تا با حضور اعضای برتر سازمان جوانان کشور، نقش خادم را در سطح شهر کرمان گسترده تر کنیم.

وی با اشاره به سایر فعالیت های صورت گرفته در جهت معرفی طرح ملی خادم در سطح استان افزود: تا کنون محصولات فرهنگی و هنری کثیری در قالب کلیپ های آموزشی، بروشور و سی دی در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

وی به تبلیغات محیطی در سطح استان اشاره کرد و افزود: معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان تا کنون 20هزار برنامه کلاسی برای دانش آموزان کرمان توزیع شده است و همچنین در بیش از 10 نمایشگاه، جشن خانه سینما، جشنواره هلال 2 با معرفی طرح خادم حضور یافته است و همچنین بنر طرح ملی خادم در کنسرت های اجرا شده در شهر کرمان نیز نصب شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان به تریبون ائمه جمعه در معرفی طرح ملی خادم در سراسر استان اشاره کرد و گفت: ابلاغی از سوی استانداری برای فرمانداری ها و مدیر کل دستگاه های استان جهت تاکید بر همکاری و گسترش طرح ملی خادم صادر شده است.

یاد اور است تهیه و توزیع انواع تقویم های جبیبی، دیواری و دفتری و همچنین تبلیغات بر روی قبوض گاز و بلیط های هواپیما نیز از سایر اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح ملی خادم در استان کرمان است.

انتهای پیام/ح

معرفی بیشتر طرح ملی خادم درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.