رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم:

اعزام کارشناسان اورژانس ۱۱۵ قم به مرز ایلام برای خدمت رسانی در ایام اربعین

حسنی گفت: عوامل اورژانس ۱۱۵ قم با سه دستگاه آمبولانس و ۹ کارشناس به استان ایلام اعزام شدند تا به مدت ۲۰ روز در مسیرهای منتهی به مرز خدمات رسانی کنند.

اعزام کارشناسان اورژانس ۱۱۵ قم به مرز ایلام در ایام اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛دکتر محمدرضا حسنی،رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم، با اشاره به فعالیت های اورژانس 115 قم در ایام اربعین گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور زائران و مسافران در این مراسم، جاده های استان های منتهی به مرزها با تردد بیشتری همراه است که به همین منظور، عوامل اورژانس در سراسر جاده ها حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: جاده های استان قم نیز یکی از مسیرهای پر ترددی است که زائران از مسیرهای آن عبور می کنند و از این رو با عوامل اورژانس با تمام توان در خدمت زائران خواهند بود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: همچنین با توجه به استقبال از زائران در مصلی قدس، تیم های عملیاتی و عوامل اورژانس در مصلی نیز مستقر هستند تا در صورت نیاز به سرعت خدمات رسانی کنند.

دکتر حسنی ادامه داد: همچنین با توجه به کمک به تیم های فوریت های پزشکی، عوامل اورژانس 115 قم با سه دستگاه آمبولانس و 9 کارشناس به استان ایلام اعزام شدند تا به مدت 20 روز در مسیرهای منتهی به مرز خدمات رسانی کنند.

 انتهای پیام/ح

اعزام کارشناسان اورژانس ۱۱۵ قم به مرز ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار