رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری استان اصفهان:

آمادگی ۲هزار اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین اصفهان

رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ازآمادگی ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین استان اصفهان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی صلواتی  پیرامون جابجایی زائران اربعین از طریق ناوگان اتوبوس رانی و جاده ای استان اصفهان، اظهار داشت: برای اربعین امسال ۲هزار اتوبوس آمادگی جابجایی و خدمت رسانی به زائران حسینی را دارند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از ۲۵ مهر ماه فروش بلیت اتوبوس اربعین به صورت حضوری و اینترنتی آغاز شد، تاکید کرد: امسال برای استان اصفهان دو مرز چذابه و شلمچه در نظر گرفته شده است.

به گفته رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، عمده سفرهای جاده ای از استان اصفهان در اربعین امسال از طریق دو مرز یاد شده انجام می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوس رانی جاده ای استان اصفهان به سمت مرزهای عراق برای اربعین حسینی جابجا شدند، گفت: پیش بینی می شود در اربعین امسال نیز همین تعداد زائر از استان اصفهان جابجا شوند.

صلواتی همچنین یادآور شد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز چهارشنبه هفته گذشته ۷ هزار زائراربعین از استان اصفهان به سمت مرزهای چذابه و شلمچه جابجا شده اند.

وی در خصوص افزایش نرخ بلیت های اتوبوس، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه کشوری مقرر شد نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری ۱۰۰ درصد افزایش یابد اما امسال نرخ بلیت اربعین در استان اصفهان نسبت به اربعین سال گذشته افزایشی نداشته ولی نسبت به یک ماه گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رییس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: در حال حاضر حداکثر نرخ بلیت اتوبوس های معمولی از استان اصفهان به سمت مرزهای چذابه و شلمچه ۷۰ هزار تومان و نرخ بلیت اتوبس های VIP، ۱۱۰ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نرخ بلیت های اربعین در استان اصفهان نسبت به دیگر استان ها کمتر و به صورت شناور فروخته می شود.

صلواتی بیان داشت: با توجه به ابلاغیه استاندار اصفهان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جلسات کارگروه حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی تشکیل و هماهنگی های لارم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

جابجایی زائران اربعین با ۲هزار اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار