به دام افتادن سارقان تبهکار در فریمان

دو سارق حرفه‌ای که با تهدید اسلحه شکاری ۱۶ راس گوسفند را از روستایی در شهرستان سرخس به سرقت برده بودند در فریمان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان فریمان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حضور دو سارق حرفه‌ای داخل خانه‌ای در این شهرستان دست یافتند.

سردار قادر کریمی افزود:پلیس پس از ۴۸ ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی زمانی که متهمان در خانه حضور داشتند با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در اقدامی غافلگیرانه خانه مسکونی را مورد بازرسی قرار دادند.
 
وی گفت: :پلیس در این عملیات ضربتی صاحبخانه و دختری جوان که فراری است به همراه دو سارق حرفه‌ای که بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مرتکب سرقت احشام از شهرستان سرخس با تهدید اسلحه شکاری شده بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:دو سارق حرفه‌ای که با تناقض گویی نتوانستند مسیر تحقیقات پرونده را تغییر دهند به سرقت ۱۶ راس گوسفند با تهدید اسلحه شکاری در شهرستان سرخس با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند.

سردار کریمی افزود :ماموران فرماندهی انتظامی فریمان متهمان پرونده را برای تحقیقات تخصصی پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی سرخس تحویل دادند و بررسی‌های پلیسی در این پرونده برای کشف دیگر سرقت‌ها و دستگیری اعضای باند ادامه دارد.

انتهای پیام//ز. ج.
 

دستگیری سارقان حرفه‌ای در فریمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.