توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از امروز آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از امروز شنبه ششم آبان ماه ۹۶ شروع می‌شود.

تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای از امروز آغاز می‌شودحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تکمیل ظرفیت کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر دولتی و همچنین دانشگاه‌های غیر انتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی مذکور از روز شنبه ششم آبان ماه 96 آغاز می شود.

وی بیان کرد: داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی موسسات مربوطه اعم از افرادی که در آزمون ثبت نام کرده و یا حتی داوطلبانی که در آزمون کاردانی ثبت نام نکرده‌اند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور می‌توانند برای ثبت نام در رشته‌ای تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم در شاخه‌های فنی و حرفه ای و یا کاردانش موسسات پذیرنده اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از امروز شنبه ششم آبان 96 لغایت روز پنج شنبه نهم آذر با مراجعه به آموزشکده ها و یا محل پذیرش مورد تقاضا برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

زمان آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار