23 آبان ماه؛

یادواره زنان شهید در شهرستان بوکان

معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار بوکان گفت: یادواره زنان شهید بیست و سوم آبان ماه در شهرستان بوکان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ایوب آذین پور گفت: در راستای کنگره 12 هزار شهید استان یادواره زنان شهید روز 23 آبان ماه و یادواره شهدا نیز 24 این ماه در شهرستان بوکان برگزار می‌شود.

آذین پور بیان کرد: در حال حاضر این زمان برای برگزاری یادواره‌ها تعیین شده است اما باتوجه به این که احتمال تاخیر در برگزاری کنگره استانی وجود دارد شاید در شهرستان هم با تاخیر برگزار شود.

وی با بیان این که اقدامات لازم برای برگزاری یادواره شهدا انجام شده است گفت: به تمامی دستگاه‌های مرتبط ابلاغ صادرشده است و اقدامات لازم انجام و به بهترین نحو و در شان شهدا یادواره‌ها برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان با اشاره به نقش زنان در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: به طور قطع زنان جامعه ما در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی‌های زیادی داشته‌اند به طوری که بیشتر کارها و فعالیت‌های پشت جبهه را زنان انجام می‌دادند و به دفاع می‌پرداختند و کسی نمی2تواند منکر نقش برجسته زنان در دفاع مقدس باشد.

 آذین پور افزود: در کنار برجسته سازی نقش مردان باید به اهمیت نقش زنان هم توجه کرد و یادواره زنان شهیده در بوکان هم در همین راستا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری یادوآره شهدا در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.