افزایش تلفات انفجار گاز در اهواز به ۴ فوتی / پاکسازی محل حادثه ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: با مرگ یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز در یک واحد مسکونی در اهواز، تعداد کشته های این حادثه به چهار نفر رسیدند

احتمال گرفتار شدن افراد بیشتر زیر آوار/ پاکسازی محل حادثه ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان ، با اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان انتهای منبع آب اهواز، اظهار داشت: جسد زن گرفتار زیر آوار توسط نیرو‌های امدادی خارج شد.

وی افزود: به گفته اهالی محل، احتمال دارد افراد دیگری نیز زیر آوار باقی مانده باشند به همین جهت آواربرداری تا پاکسازی کامل محل حادثه توسط نیرو‌های امدادی ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: تاکنون جسد یک زن و یک مرد از زیر آوار توسط امداد رسانان خارج شد.

سلامت گفت: طبق گفته های محلی امکان وجود یک نوزاد در زیر آوار همچنان وجود دارد که بر همین اساس مأموران درحال آواربرداری از کل ساختمان هستند

 تعداد کشته ها به 4 نفر افزایش یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: این حادثه ۵ مصدوم داشته، یکی از مصدومان به تازگی فوت کرد و یکی دیگر نیز از زیر آوار رهاسازی شد که متاسفانه فوت کرده است.

کیامرث حاجی‌زاده، با اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان انتهای منبع آب اهواز، اظهار داشت: این حادثه 5 مصدوم داشته، یکی از مصدومان به تازگی فوت کرد و یکی دیگر نیز از زیر آوار رهاسازی شد که متاسفانه فوت کرده است.

وی افزود: تا کنون 4 نفر در این حادثه کشته شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/ف

 انفجار منزل مسکونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.