افشاگری بی‌سابقه درباره نقش پسران بارزانی در قاچاق نفت سوریه

یک منبع آگاه از نقش پسران رئیس اقلیم کردستان عراق در خرید نفت سوریه از تروریست‌ها و قاچاق آن پرده برداشت.

افشاگری بی‌سابقه درباره نقش پسران بارزانی در قاچاق نفت سوریهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع آگاه از نقش پسران مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در خرید نفت سوریه از تروریست‌ها و قاچاق آن پرده برداشت.

بر این اساس، یک منبع آگاه امنیتی مدعی شد دو پسر مسعود بارزانی مسئول شبه‌نظامیانی هستند که نفت قاچاق شده سوریه را از تروریست‌ها می‌خرند.

به نوشته پایگاه خبری عراقی «SNG»، این منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت: گروه‌های کرد جدایی‌طلبی موسوم به «التایبت» که به بهانه دفاع از منطقه واقع در شمال دو ناحیه «زمار» و «ربیعة» در استان نینوا و در مجاورت سوریه می‌جنگند، تحت فرمان پسران بارزانی هستند. این مناطق به دلیل نزدیک به دو میدان نفتی «ارمیلان» و «کراتشوک» سوریه از اهمیت زیادی برای این جدایی‌طلبان برخوردارند.

بر اساس این گزارش، "مسرور" و "منصور" بارزانی، عاملان اصلی پشت پرده خرید نفت سوریه از سازمانهای تروریستی PKK و YPG هستند زیرا تروریست‌ها هیچ راه دیگری برای قاچاق نفت از سوریه به ترکیه ندارند. تنها گذرگاه موجود برای عبور کامیون‌ها و نفت‌کش‌ها در نزدیکی روستای «المحمودیة» است که از زمان هدف‌گیری تانکرهای نفتی از سوی روسیه و ورود نیروهای پیشمرگه در آن تاکنون، اهالی آن، اجازه بازگشت به منازلشان را نیافته‌اند.

این منبع تاکید کرد: شبه‌نظامیان تحت فرمان پسران بارزانی، علاوه بر نفت، سیگار و مشروبات الکی نیز قاچاق می‌کنند.

انتهای پیام/

نقش پسران بارزانی در قاچاق نفت سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار