امام جمعه خرم آباد:

پیاده روی اربعین قدرت نمایی جهان اسلام علیه استکبار جهانی

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی گفت: پیاده رویی اربعین نماد قدرت نمایی جهان اسلام علیه کفر و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین از تمامی کشور‌های جهان، مسیحیان، زرتشتیان و اهل سنت باعث همبستگی مردم در زیر چتر اباعبداله الحسین (ع) شده است.

خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده به عنوان روز نوجوان گفت: نوجوانان بسیجی امید‌های آینده انقلاب اسلامی هستند و بسیج دانش آموزی محلی برای پرورش و تربیت نیروی انقلابی از نسل نوجوان و جوان است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به سخن وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر اینکه ما با حکومت جمهوری اسلامی مخالف هستیم، گفت: آمریکا باید بداند ملت ایران با تبعیت از، ولی فقیه و آگاهی و بصیرت در راه اهداف خود ایستادگی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به چهلمین سالگرد شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی گفت: وی به تعبیر مقام معظم رهبری تنها آقازاده‌ای بود که آقازادگی نداشت و با زندگی ساده و مردمی خود در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران نقش موثری داشت.

انتهای پیام/م

قدرت نمایی جهان اسلام علیه استکبار جهانی با پیاده روی اربعین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.