معاون فرهنگی اوقاف فارس خبر داد؛

حضور مبلغان دینی در موکب سازمان اوقاف فارس در ایام اربعین

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف فارس از حضور مبلغین دینی در مرز شلمچه در موکب سازمان اوقاف فارس در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمیثم حسینی معاون فرهنگی اوقاف فارس گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و برپایی موکب سازمان اوقاف و امور خیریه فارس با همکاری چهار استان جنوبی بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و با محوریت استان فارس، اعزام کار گروه ستاد اربعین و مبلغین روحانی و نیز پذیرایی از زائران سیدالشهداء انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موکب سازمان اوقاف فارس از روز فردا شنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: یکی از برنامه‌های مهم اوقاف اعزام مبلغین روحانی به مرز شلمچه است که در ایام اربعین حسینی در این موکب پاسخگوی زائرین و عزاداران خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این مبلغین طی ۱۶ روز در منطقه مرزی شلمچه و در موکب سازمان اوقاف فارس در هنگام نماز ظهر و مغرب پاسخگوی مسائل شرعی زائرین، بیان احکام شرعی خصوصا احکام زیارت و فضلیت زیارت اباعبد.. الحسین (ع) خواهند بود.

وی بیان کرد: توزیع ۵ هزار شال عزا، برگزاری نماز جماعت، توزیع بروشور و چاپ نقشه، برپایی چادر در قالب اسکان زائرین و پخت و توزیع روزانه غذای گرم از جمله خدماتی است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در موکب سازمان اوقاف فارس در منطقه مرزی شلمچه ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعزام مبلغان دینی به مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار