جذب هزار میلیارد تومان کمک های خیرین سلامت با مشارکت 10 درصدی بانوان

مشاور عالی دبیر کل و رئیس شورای زنان مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: جذب کمک های هزار میلیارد تومانی خیرین سلامت در سال 95 و 96 جذب در اجرای پروژه های مختلف از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در استان های مختلف معرفی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهلا میرگلوبیات، امروز  در حاشیه برگزاری اولین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: قسمتی از این کمک یعنی حدود 10 درصد آن بعهده بانوان خیر بوده یا مشوق همسرانشان در کار خیر یا سفیران خیر سلامت در حوزه جذب مشارکت های مردمی شدند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان پتانسیل بالای خود در حوزه خیرین سلامت کشور اثبات کردند گفت:ما با توجه به شناسایی این ظرفیت تا پایان امسال در بیش از 70 درصد استان های کشور شورای زنان را در مجمع خیرین سلامت راه اندازی و از این ظرفیت قوی استفاده خواهیم کرد.

تشکیل شورای زنان مجمع خیرین سلامت کشور در 18 استان کشور

به گفته وی، از حدود سه تا چهار سال پیش شورای زنان در حوزه معاونت مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور فعالیت خود را آغاز کرد که تا بحال توانستیم در 18 استان این شورا را تشکیل دهیم.
رئیس شورای زنان مشارکتهای مردمی مجمع خیرین سلامت کشور، گفت:باتوجه به خصوصیات ذاتی که در بانوان از جمله مهمترین آن عاطفه، وظیفه شناسی و تعهد است باعث شد زنان بتوانند یک توانمندی زیاد و پتانسیل خوبی را داشته باشند تا بتوان در حوزه زنان از آنها استفاده کرد.

مسوولیت یک چهارم تعلیم و تربیت کشور بعهده زنان است

میرگلوبیات، با اشاره به اینکه زنان 50 درصد جمعیت کشور و 60 درصد ورودی دانشگاه ها هستند گفت:مسوولیت یک چهارم تعلیم و تربیت کشور بعهده زنان است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه سالم نیاز به خانواده سالم و خانواده سالم نیاز به مادر سالم دارد تصریح کرد: همه این خصوصیت ها را وقتی در کنار هم قرار می دهیم می بینیم که بانوان استعداد فراوانی دارند در حوزه زنان مشارکت کنند و به لطف خدا وقتی یک کاری را شروع می کنندتا به هدف غایی و نهایی آن نرسند رها نمی کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.