بهرامی نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دانشگاه علمی کاربردی، دانش آموزان را با رشته‌های مهارتی دانشگاهی آشنا می‌کند

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی از امضای تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش در خصوص آشنایی دانش‌آموزان با آموزش‌های مهارتی خبر داد.

دانشگاه علمی کاربردی، دانش آموزان را با رشته‌های مهارتی دانشگاهی آشنا می‌کندبهزاد بهرامی‌نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک مرکز آموزشی مهارت‌محور بوده که در آن نیروی ماهر تربیت و تحویل جامعه برای ایجاد کار و اشتغال می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی کارآفرین بوده و به نوعی یک مرکز آموزشی نسل سوم محسوب می‌ شود و هدف از تاسیس آن مهارت پیدا کردن فارغ‌التحصیلان، بدون نیاز به گذراندن دوره‌های تکمیلی آموزشی برای ورود به بازار کار است.

بهرامی نسب ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار دانشگاه جامع علمی کاربردی بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده که یکی از این اقدامات ترویج فرهنگ مهارت‌گرایی و آموزش‌های عملی در سطح دانش‌آموزان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: در راستای تربیت نیروی مهارتی باید فرهنگ‌سازی بیشتری صورت بگیرد و  امیدوارم در راستای کاهش معضل بیکاری از برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی استفاده بیشتری شود و در برنامه ریزی ها به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

بهرامی نسب یادآور شد: اخیرا تفاهم‌نامه ای با وزارت آموزش و پرورش در خصوص معرفی دانشگاه به دانش‌آموزان هنرستانی به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

ترویج آموزش‌های مهارتی با هدف کاهش معضل بیکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.