نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مهمترین خصیصه مرحوم آیت الله ملک حسینی شجاعت ایشان بود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مرحوم آیت الله ملک‌حسینی فریادگر علیه انحرافات زمانش بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت الله نعیم آبادی در نخستین کنگره مرحوم آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: این آئین تکریم و تجلیل از یک فقیه مجاهد در یاسوج قهرمان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ایام اسارت خاندان عصمت را تسلیت عرض می‌‌کنم، افزود: مرحوم ملک حسینی فریادگر علیه انحرافات زمانش بود.

نعیم آبادی عنوان کرد: شجاعت آیت‌الله ملک حسینی مهمترین خصیصه این مجاهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به جنگ قمه‌زنی و تحریف‌گران در داستان عاشورا می رود، تصریح کرد: اگر عالم آبرویی دارد از دین بوده و باید به راحتی خرج دینش کند، رهبر انقلاب شجاعتش در این است و الا حمله به تاریخ کار همگان است.

آیت الله نعیم‌آبادی گفت: مبارزه با انحرافات و تحریف‌ها حتی در درون جامعه باید باشد و ما از این عالمان خیلی نداریم.

وی با بیان اینکه امام(ره) فریاد زد هر چه می‌کشیم از آمریکاست، افزود: باید انحراف را شناخت و به جنگ آن رفت چون این می‌شود شجاعت و باید دمکراسی را به معنای واقعی نه به معنای لجن‌زار غربی معنا کنید.

نعیم‌آبادی ادامه داد: فریاد علیه تاریخ شجاعت نیست، مشت کردن علیه فرعون و یزید شجاعت نیست، علیه آمریکا شجاعت است چون دشمن امروز است.

وی با بیان اینکه ما عرفان را قبول داریم اما تصوف را قبول نداریم، گفت: رهبری عارفی است که جز خدا از هیج چیز نمی‌ترسد.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه خیلی از اوقات سرمایه مملکت هزینه سخنرانی می‌شود، افزود: استاندار و مدیران باید کار اجرایی کنند نه سخنرانی و ما عالمان دینی باید به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ش

مرحوم آیت الله ملک‌حسینی فریادگر علیه انحرافات زمانش بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.