دلتنگی پژمان جمشیدی برای بازی در دربی + فیلم

در آستانه برگزاری دربی 85، پژمان جمشیدی پستی را در صفحه اینستاگرامش به این رویداد مهم اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان جمشیدی  در شهریورسال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد.او بازیکن سابق فوتبالاست که در باشگاه‌های مطرحی چون سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌است.

در آستانه برگزاری دربی 85 جمشیدی فیلمی از بازی خودش در تیم پرسپولیس مقابل استقلال را در صفحه اینستا گرامش منتشر و با یادآوری آن ایام از دلتنگی اش برای فوتبال و بازی در استادیوم آزادی گفت.

جمشیدی نوشت:
نمیدانی دلم چقدر برای هیاهوی آزادی تنگ شده. تمام خاطرات خوش من در سینه آزادی مدفون است و من هر از گاهی، چیزی را از لا به لای آن ورق میزنم و درراوج دلتنگی و غم، به بودنش افتخار میکنم.

لعنت به بعد زمان که به هیچ صراطی مستقیم نیست. لاکردار فقط گذشتن را می شناسد؛ و من در پس این رفتن با شتاب و در پیچ و خم‌های تاریک این سیاه راه به تصویر‌های خوش گذشته دل بسته ام.

پ. ن: خواستم بگم ما هم جوونیامون یه کارایی می کردیم. کات بک میدادیم وقتی کات بک مد نبود. لامصب تو چپ پا بودی یا راست پا آخه لعنتی.به امید یه بازی پر هیجان که در انتهاش اول از همه بازیکنان دو تیم و تماشاچیان عزیزشون سلامت باشن و دوم اینکه تیم محبوبم برنده بشه.پرسپولیس بزرگ. درضمن گزارش پیمان جان یوسفی هم چقدر خوبهآخر هفته خوبی داشته باشید.


گفتنی است ؛ جمشیدی هم اکنون در عرصه بازیگری سینماو تلویزیون فعالیت دارد.


انتهای پیام/

دردو دل های چپ پای سابق پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار