هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال ؛

پتروشیمی به دنبال تداوم پیروزی / یس آل گرگان به دنبال فرار از قعر

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

پتروشیمی به دنبال تداوم پیروزی / یس آل گرگان به دنبال فرار از قعربه گزارش خبرنگار توپ‌ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین بازی میزبان تیم پتروشیمی بندر امام صدر نشین است. شاگردان فرزاد کوهیان با انجام یک بازی کمتر نسبت به حریف خود در جایگاه سوم جدول حضور دارند. آنها در دو دیدار گذشته خود به برتری رسیدند. شاگردان مهران شاهین طبع هم در 3 دیدار قبلی خود پیروز شده اند و صدر نشین هستند.

تیم پدافند رعد خوزستان هم در دومین دیدار امروز میزبان شهرداری تبریز است. شهرداری تبریز در دو دیدار گذشته خود به 2 پیروزی رسیده است و تیم دوم جدول است. تیم رعد پدافند هم با انجام 3 بازی و کسب یک پیروزی در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

تیم نفت آبادان هم در سومین دیدار میزبان تیم نیروی زمینی است. دو تیم به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم جدول قرار دارند و رقابت حساسی با یکدیگر دارند.

آخرین بازی امروز م میان تیم های یس آل گرگان و مهرام در گرگان است. نمایندگاه گرگان هم اکنون در قعر جدول حضور دارند و تیم یس آل تاکنون پیروزی به دست نیاورده است. آنها به طور قطع تلاش می کنند تا با شکست مهرام جایگاه خود را تغییر دهند.

تیم مهرام هم از دو بازی گذشته خود در یک بازی به برتری رسیده است و کسب امتیاز در این بازی برای آن ها اهمیت زیادی دارد.

برنامه دیدار های امروز به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی  -  پتروشیمی بندر امام

پدافند رعد خوزستان - شهرداری تبریز 

نفت آبادان - نیروی زمینی

یس آل گرگان - مهرام

انتهای پیام /

برنامه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار