دستکاری کنتور‌های برق توسط مشترکان غرب مازندران

۱۵ درصد مشترکان غرب مازندران کنتور‌های خود را دستکاری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، کیوان فرح‌زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: ۱۵ درصد مشترکان برق منطقه غرب مازندران کنتور‌های خود را دستکاری کردند.

وی افزود: ۱۲۰۰ روستا در غرب مازندران وجود دارد که به طور متوسط به ۵۸۰ هزار مشترک این منظقه خدمت‌رسانی می‌شود.

فرح زاد گفت: این مشترکان به شبکه برق ۱۲ هزار کیلومتری متصل هستند که بخشی از این خطوط فشار ضعیف و بخشی متوسط است که این امر شرایط غرب مازندران را برای خدمات رسانی سخت کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد مسافران مازندران در غرب استان حضور می‌یابند، گفت: برای ایجاد شرایط پایدار چند شاخص مهم همانند کنترل خاموشی و کاهش تلفات در شرکت توزیع وجود دارد که در اولویت کاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران افزود: باید در میان مردم فرهنگ سازی شود تا سرقت برق و هدر رفت آن صورت نگیرد.

وی افزود: در غرب مازندران ۵۸۰ هزار مشترک وجود دارد که اگر هر کدام ۱۰۰ وات در مصرف برق صرفه‌جویی شود نیازی به خاموشی سراسری نیست.

فرح‌زاد گفت: بزرگترین معضل در کشور مدیریت مصرف است و در این زمینه رسانه باید وارد شود. رسانه باید پرنفوذ باشد و خبر را به گونه‌ای پردازش کند تا در میان مردم فرهنگ سازی شود.

فرح‌زاد با بیان اینکه ۲۳ اکیپ اجرایی برای بررسی انشعابات مشترکان وجود دارد، گفت: ۱۵ درصد از مشترکان این شرکت کنتور‌های برق را دستکاری کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران افزود: درآمد با فروش انرژی و انشعاب حاصل می‌شود و اگر مشکلی به وجود آید مردم هستند که مشکل می‌بینند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند دستکاری صورت گرفته را به سامانه ۵۰۰۰۱۲۱ به شرکت توزیع غرب مازندران اطلاع دهند، گفت: تنها ۱۲ نفر به این شماره پیامک دادند، اما اطلاع رسانی مردم نسبت به این دستکاری‌ها ضعیف بوده است.

انتهای پیام/ع

کنتور‌های برق توسط مشترکان غرب مازندران دستکاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.