روسیه: غرب به جای مواخذه مسئولان حملات شیمیایی در سوریه از آنها حمایت می‌کند

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد انگار دستی در کار است تا به تروریست‌هایی که از سلاح‌های شیمیایی در سوریه استفاده کرده‌اند، پوشش دهد.

روسیه: غرب به جای مواخذه مسئولان حملات شیمیایی در سوریه آنها را تحت پوشش خود قرار می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد غرب به جای آنکه حقیقت را درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه روشن کند برعکس تلاش می کند از ساختارهای بین المللی برای اعمال فشار بیشتر بر سوریه استفاده کند.

در این اطلاعیه آمده است غرب با مسدود کردن همه ابتکارات روسیه جهت برانگیختن واکنش بین المللی در قبال حملات شیمیایی انجام گرفته در سوریه، تلاش می کند تروریست هایی که در این کشور از سلاح شیمیایی استفاده کرده اند به نوعی تحت پوشش خود قرار دهد.

دستگاه سیاست خارجی روسیه در این اطلاعیه ای تصریح کرده است که در سال های اخیر، گروه سه جانبه غرب متشکل از فرانسه، انگلیس و آمریکا همه ابتکارات روسیه را برای آنکه شورای امنیت سازمان ملل متحد را در قبال استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه به واکنش وادارد مسدود کرده است. انگار که دستی در کار است تا به تروریست هایی که از سلاح های شیمیایی استفاده کرده اند پوشش دهد.

 

انتهای پیام/

 

انتقاد روسیه از پیگیری نکردن غرب درباره حملات شیمیایی در سوریه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار