رقیب گلف ترامپ در ژاپن: می‌ترسم به اندازه کافی خوب نباشم!

مرد شماره ۴ گلف جهان از اینکه در بازی مقابل «دونالد ترامپ» به اندازه کافی قوی نباشد، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین؛ «هایدکی ماتسویاما»، مرد شماره 4 گلف جهان، قرار است در سفر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، به ژاپن با او گلف بازی کند. این گلف باز ژاپنی مدعی شده است کمی از رویارویی با ترامپ وحشت کرده و نگران است به اندازه کافی برای بازی در برابر رئیس جمهور آمریکا خوب نباشد.

ترامپ در تور آسیایی خود قصد دارد از 11 کشور دیدن کند. «شینزو آبه»، نخست وزیر ژاپن، که از علاقه وافر ترامپ به بازی گلف اطلاع دارد، شرایطی را فراهم کرد تا رئیس جمهور آمریکا با برترین گلف باز کشور ژاپن در زمین اختصاص یافته برای بازی های المپیک 2020 بازی کند.

«ماتسویاما» درباره بازی مقابل ترامپ گفت: در ابتدا برای پذیرش این دعوت نگرانی بسیاری داشتم؛ اما در نهایت به این دلیل که یک فرصت استثنایی در تمام طول عمرم نصیب من شد، دعوت را پذیرفتم.

مرد شماره 4 گلف جهان در ادامه افزود: مطمئن نبودم به اندازه کافی برای بازی مقابل پرزیدنت ترامپ خوب باشم. امیدوارم یک روز خوب و سرگرم کننده را با هم داشته باشیم. نهایت تلاشم را بکار می بندم تا شکست نخورم.

پس از بازی «ماتسویاما» 25 ساله با رئیس جمهور آمریکا، وی نیز به جمع گلف بازان حرفه ای می پیوندد که با ترامپ بازی کرده اند. تاکنون «تایگر وودز» آمریکایی، «روری مک ایلروی» انگلیسی، و «الکسیس تامسون»، گلف باز شماره 3 بخش زنان، نیز سابقه بازی با ترامپ را داشتند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار