همدان برای دومین بار میزبان نمایشگاه اقتصاد و سرمایه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: نمایشگاه اقتصاد و سرمایه ابتکار استان همدان بوده که برای دومین سال در حال برگزاری است.  

همدان برای دومین بار میزبان نمایشگاه اقتصاد وسرمایه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدناصر محمودی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه قرار بود همایش و نمایشگاه به صورت مجزا در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی برگزار شود ولی برای همپوشانی در کنار نمایشگاه الکامپ قرار گرفت، افزود: سعی شده تا از ایده‌ها و نظرات جوانان در راستای این نمایشگاه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد:براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرده و ایده‌های جوانان را به کار بست، گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی وزارت اقتصاد، استفاده از ایده‌های خلاق بخش خصوصی و توسعه و توانمندی این عرصه است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان اظهار داشت: برگزاری این همایش می‌تواند یکی از پیش‌نیازهای رونق تولید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد،

این مسئول تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و استفاده از ایده‌های خلاقانه بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است و یکی از رسالت‌های اساسی ما محسوب می‌شود.

 محمودی ادامه داد:خروجی این نمایشگاه می‌تواند در رشد سرمایه‌گذاری استان اثربخش باشد.

وی تصریح کرد: اولویت کاری استان همدان، حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذار بوده و در این نمایشگاه ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری، مالیاتی، گمرکی، بیمه‌ای و بانکی دیده شده است.

وی بیان کرد: عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند بر رشد اقتصادی تاثیر بگذارند، برخی از این عوامل تاثیر مثبت و برخی دیگر تاثیر منفی از خود به جای می‌گذارند که از جمله مهمترین عواملی که بر رشد اقتصادی کشور و استان تاثیر مثبتی دارد، سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان افزود: سال 96 در حالی با شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده که یکی از پیش‌نیازهای مورد نیاز برای رونق تولید، بهبود وضعیت اشتغال در کشور و استان استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، پول و بیمه است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان تاکید کرد: تقویت توسعه بازارهای پولی و سرمایه به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه نیاز دارد و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه با رویکرد بانکداری، بورس، بیمه، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال، مسیر آن را هموار می‌کند.

انتهای پیام/د

 نمایشگاه اقتصاد وسرمایه برای دومین بار در همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.