افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای عسگرآباد کوه ارومیه

مدرسه خیر ساز زنده یاد صمد حسین زاده در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع و با شش کلاس درس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای عسگرآباد کوه ارومیه  با اشاره به این که ۱۱۷۶ مدرسه در قالب ۵۹۱۰ کلاس درس در بیست سالی که این مجمع در استان فعالیت خود را شروع کرده است توسط خیرین تعهد شده است گفت: خیرین برای ساخت این مدارس معادل ۲۷۳ میلیارد تومان متعهد شده اند.

آخوندیان افزود: در سال قبل ۳۷ میلیارد تومان تعهد خیرین در استان بود که امسال در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این مبلغ ۲۰ درصد افزایش یافته و بیش از ۴۵ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز استان تعهد شده است.

وی ادامه داد: امسال چهل پروژه در قالب ۲۶۲ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز تحویل آموزش و پرورش استان شده است و ۲۱ پروژه نیز در قالب ۹۲ کلاس درس کلنگ زنی شده که سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

احداث ۳۳ پروژه آموزشی در منطقه نازلو


میر صادق جامعی رئیس آموزش و پرورش ناحیه نازلو ارومیه نیز در این مراسم گفت: مدرسه خیز ساز صمد حسین زاده با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در روستای عسگر آباد کوه مورد بهره برداری قرار گرفت.

جامعی افزود: ۳۳ کلاس درس در قالب ۶ پروژه آموزشی در ناحیه نازلو در حال احداث است و تا پایان سال جاری نیز به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.