فرماندار:

۱۷۱ هکتار از زمین‌های ملی کنارک رفع تصرف شد

فرماندار کنارک گفت: ۱۷۱ هکتار از زمین‌های ملی این شهرستان در ۶ ماهه نخست امسال از زمین خواران رفع تصرف و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

۱۷۱ هکتار از زمین‌های ملی کنارک رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بیژن بختیار فرماندار کنارک در نشست شورای اداری کنارک اظهار داشت: ۷۰ درصد مساحت این شهرستان در حوزه اختیار منابع طبیعی است که برای حفاظت و حراست آن‌ها از ظرفیت جوامع محلی نیز استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی، بخش‌های کشاورزی و شیلاتی بندر کنارک گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی این منطقه ضروری است بانک‌ها با تامین نقدینگی نسبت به ارائه تسهیلات به سرمایه گذارانی که زمینه ساز اشتغال در منطقه هستند اقدام کنند.

وی بیان کرد: دولت در حال به وجود آوردن زیر ساخت‌های مهم سواحل مکران است که بزودی شاهد تحول شگرف در این منطقه خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک نیز در این نشست با تبریک هفته ورزش و جوانان گفت: در این شهرستان چهار سمن در حوزه فرهنگی و تربیتی ویژه جوانان فعالیت می‌کنند.

لعل بخش امیری افزود: با توجه به استعداد و توانمندی جوانان ورزشکار کنارکی در رشته فوتبال ضروری است ساخت زمین فوتبال چمن مصنوعی به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.