حضرت رقیه(س) زیباترین الگوی تربیت به شمار می رود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت ساالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: حضرت رقیه(س) زیباترین الگوی تربیت به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ببه مناسبت ساالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت :حضرت رقیه (س) دختری است که در برابر ظلم یزیدیان ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: اگر سر سفره حضرت رقیه (س) درس بگیریم که سه ساله اباعبدالله (س) به هیچ وجه از پدرش جدا نبود، فرزندان ما امروزه هرکاری نمی‌کنند که از پدر و مادر خود دور باشند؛ دختر سه ساله امام حسین (ع) حتی در اوج مصیبت‌ها دست از پدر نکشید و این‌ها درس زندگی ایشان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد:مظلومیت حضرت رقیه(س) فقط به سال ۶۱ هجری خلاصه نمی شود و امروز نیز این بانوی بافضیلت در اوج غربت و مظلومیت قرار دارد و هر روز شاهد تهدید تروریست های سوریه برای حمله به این بارگاه مطهر و نورانی هستیم.

جلالی افزود: زنان و دختران مسلمان باید بدانند که با سرلوحه قرار دادن آن حضرت و سایر زنان و دختران کربلا است که می توانند سرباز خوبی برای حضرت ولی عصر(عج) باشند که می فرمایند ˈمصیبت اسارت عمه ام حضرت زینب(س) برایم بسیار سخت و تکان دهنده استˈ.

وی تصریح کرد:امروز حضرت رقیه در کنار حضرت زینب(س) در سوریه به‌عنوان یک قطب مذهبی و فرهنگی، برای همیشه تاریخ پیام کربلا و عاشورا را به دوستداران اهل بیت انتقال می دهند و این امر باعث خشم دشمنان اسلام و مسلمین شده است.
انتهای پیام/ی

حضرت رقیه (ع)الگوی تربیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار