دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدان

دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدان برگزار شد .

دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نیکبخت، استاندار همدان در دومین همایش و نمایشگاه اقتصاد وسرمایه، بانکداری. بورس، بیمه سرمایه گزاری تولید واشتغال با بیان اینکه اشتغال از اهداف اصلی دولت است گفت : برای رشد اقتصادی ۸ درصد نیاز به سرمایه گذاری داخلی و خارجی داریم تا به اشتغال مورد نظر برسیم.

وی  با اشاره به اینکه بخش خصوصی  گره گشای اقتصاد است گفت : بخش خصوصی در استان همدان با تمام توان در حال فعالیت است و باید بیش از پیش از این بخش حمایتها شود .

استاندار همدان خواستار بکارگیری تکنولوژیهای مدرن توسط بخشهای مختلف در استان شد وگفت : باید در عمل به مالکیت مردم احترام بگذاریم .

محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه آمار نرخ بیکاری و اشتغال اعلام شده مرکز آمار کشور درست است و باید آن را قانونی دانست افزود : شورای از جوانان برای مشورت دهی به استاندار تشکیل شده است و باید نماینده این شورا در همه جلسات حضور داشته باشد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان هم گفت: بانکداری، اقتصاد و سرمایه، جذب منابع مالی و گردشمالی بین‌المللی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، تجارت، تولید کسب و کار و کارآفرینی، صنعت، بیمه و بورس از جمله محورهایی است که در این همایش مورد بررسی و همفکری قرار  گرفت.

محمودی افزود: توسعه بازارهای پولی نیاز به فرهنگ سازی دارد و برگزاری این همایش و نمایشگاه به بهبود فضای کسب و کار کمک می کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد در این حاشیه این همایش با شرکت ۸۲ واحد گفت : با برگزاری این نمایشگاه فناوران و دارندگان ایده‌های کارآفرینی می‌توانند با معرفی کسب و کار خود، نظر سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

در پایان این همایش نمایندگان بخش خصوصی افزایش سهم تسهیلات رونق تولید و جمع شدن بنگاه داری بانکها را خواستار شدند.

همچنین خواستار این شدند که قوانین بانکداری  که در سال ۶۲ تصویب شده بازنگری شود .

انتهای پیام/ ش

همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.