اجرای طرح کانون مدرسه در 68 مدرسه آذربایجان غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 6هزار دانش‌آموز آذربایجان غربی تحت پوشش طرح کانون مدرسه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جواد زاهدی افزود: 23 کتابخانه ثابت در ارومیه و شهرستان‌ها و 6 کتابخانه سیار در ارومیه با اجرای طرح کانون مدرسه، بیش از 6 هزار دانش آموز استان تحت پوشش طرح کانون مدرسه قرار می‌دهند.

وی گفت: بر اساس طرح کانون مدرسه، از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی هنری و ادبی مربیان و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت درونی کردن مفاهیم آموزشی مورد نیاز دانش‌اموزان مدارس دوره ابتدایی، ترویج کتاب‌خوانی، پرورش توان تفکر و قدرت نقد در میان آن‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با تاکید بر این‌که این طرح باعث افزایش رغبت دانش‌آموزان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌شود افزود: ایجاد خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان، انس دانش‌آموزان با مطالعه و کتاب‌خوانی و پرورش قوه تفکر، ایجاد محیطی لذت‌بخش برای یادگیری و استفاده از سبک‌های متنوع آموزش‌های غیر مستقیم را از مهم‌ترین اهداف این طرح برشمرد.

زاهدی افزود: این طرح برای دانش ‌آموزان دختر و پسر پایه دوم تا ششم ابتدایی از ابتدای آبان تا نیمه اول اردیبهشت هم‌زمان با سراسر کشور در استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

بیش از 6 هزار دانش آموز استان آذربایجان غربی تحت پوشش طرح کانون مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.