توضیحات برومند درباره دربی ۸۵ و مشت معروف

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دربی هشتاد و پنجم توضیحاتی را بیان کرد.

پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی 85 گفت: به نظر من دربی 85 خیلی سخت است و حتی نمی‌توان نتیجه این دیدار را پیش‌بینی کرد. فکر می‌کنم هر تیمی که تمرکز بالا و شرایط روحی بهتری داشته باشد، می‌تواند برنده دربی باشد.

او ادامه داد: در هر صورت استقلال در برخی بازی‌ها نتوانست نتیجه بگیرد و از آن طرف هم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا ناموفق بود، اما با توجه به این شرایط فکر می‌کنم هر دو تیم در بازی‌های اخیر بهتر شدند، اما دربی پیش‌رو نمی‌تواند چنگی به دل بزند، چرا که پرسپولیس برخی از بازیکنان تیم را در اختیار ندارد و استقلال هم نتایج خوبی را کسب نکرده است، بنابراین دربی 85 نمی‌تواند زیاد جالب به نظر بیاید، اما امیدوارم بازی تماشاگرپسند باشد و من در این مورد اشتباه کنم.

برومند بیان کرد: فکر می‌کنم اصلاً متوجه آغاز و پایان دربی 85 نشویم اما تجربه نشان داده هر تیمی که روحیه بهتری داشته باشد، می‌تواند برنده باشد.

او درباره درگیری و مشت معروفش در دربی گفت: از این اتفاق 19 سال گذشته و برای خودم جذاب نبود، اما هواداران استقلال از این موضوع خوشحال شدند.

برومند در پایان در باره درگذشت ابراهیم آشتیانی گفت: جا دارد درگذشت آشتیانی را به خانواده محترم و جامعه پیشکسوتان پرسپولیس تسلیت بگویم. البته هر چند باشگاه پرسپولیس به فقدان آشتیانی اهمیت نمی‌دهد، اما به طور حتم نبود این پیشکسوت می‌تواند برای این باشگاه سخت باشد، چرا که او از اسطوره‌های پرسپولیس بود و من به شخصه ارادت خاصی به مرحوم آشتیانی داشتم و باید بگویم او از صدای زیبا و اخلاق خوبی برخوردار بود.

انتهای پیام/

صحبت های برومند درباره دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار