زن وشوهری در انتقال حشیش ناكام ماندند

جانشين فرمانده انتظامی استان از كشف248 كيلوگرم حشيش و دستگیری سه قاچاقچیان که دونفرشان زن و شوهر بودند ،خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ ناصر فرشيد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت در اجرای طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان در محور جیرفت-رابر به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.
وی افزود : با هوشیاری ماموران و انجام بازرسی های تخصصی ، 149 کیلو و 300گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای درون خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
فرشيد شگرد قاچاقچیان را استفاده از پوشش سفر خانوادگی در جهت گمراه کردن ماموران عنوان کرد و افزود: در این رابطه یک زن و مرد دستگیر و به همراه مواد کشف شده و خودرو توقیفی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در تشريح كشف 99كيلوگرم حشيش در شهرستان فهرج نيز گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با برپايی ايست و بازرسی مقطعی در محور فهرج- ايرانشهر و كنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه پرايد مشكوك شدند.
وی گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 99 كيلو گرم حشيش را كشف كردند.
جانشين فرماندهی انتظامی استان در مجموع اين دو عمليات سه نفر دستگير ،دو خودرو توقيف،248 كيلو و 300 گرم حشيش كشف و متهمان پس از تكميل پرونده برای سير مراحل قانونی به دستگاه قضائی تحويل داده شدند افزود:پليس به عنوان طلايه دار حفظ سلامت و امنيت جامعه در مقابله با سوداگران مرگ با قاطعيت برخورد می كند.
انتهای پیام/ی

دستگیری زن و شوهر حامل مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار