رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان:

نمایشگاه اصفهان 17 میلیارد تومان بدهی دارد

رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 10 میلیارد تومان وام از بانک شهر گرفته شده که 7.5 میلیارد آن پرداخت نشده است و 9.5 میلیارد تومان هم در دیگر بخش‌ها که مجموعاً حدود 17 میلیارد تومان بدهی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جمال‌الدین صمصام شریعت  امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار داشت: رئیس سابق شرکت نمایشگاه‌ها بیش از 14 سال فعالیت مستمر داشت و آنچه لازم بود را محقق کرد.

وی با بیان این که با توجه به انجام پروژه محل جدید نمایشگاه نیاز به افزایش سهام داشتیم که از سوی صاحبان سهام صورت گرفت، افزود: کمتر از یک سال است که در هیأت مدیره حضور دارم و در این مدت، مصوبه‌ها به خوبی اجرایی می‌شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: برای ریاست سابق آرزوی توفیق دارم و امیدوارم ساختمان جدید نمایشگاه‌ها در دوره جدید کامل شود.

صمصام شریعت عنوان کرد: سالن اصلی نمایشگاه جدید در مرحله سفت کاری بوده و طراحی و ساخت آن تخصصی صورت گرفته؛ پروژه در مساحت 40 هکتار در حال احداث است و در شأن شهر تاریخی اصفهان خواهد بود که البته با خرید زمین مجاور توسعه نیز پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: پیشرفت پروژه‌ها به گونه‌ای بوده که بدهی‌ زیادی نماند، 10 میلیارد تومان وام از بانک شهر گرفته شده که 7.5 میلیارد آن پرداخت نشده است و 9.5 میلیارد تومان هم در دیگر بخش‌ها که مجموعاً حدود 17 میلیارد تومان بدهی می‌شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای پرداخت بدهی سه قطعه زمین که در اختیار بوده برای واگذاری آماده است که کفاف بدهی‌ها را می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.