بهره برداری از نرم افزار صنعتی ساخت دانشگاه جیرفت

عضو هئیت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت گفت:بزودی، نرم افزار صنعتی، بهره برداری هماهنگ ،شبکه های برق و گاز، که توسط پژوهشگران دانشگاه جیرفت ساخته شده است،به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ایمان گروهی ساردو عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت گفت:مراحل صنعتی سازی نرم افزار بهره برداری هماهنگ، شبکه های برق و گاز که توسط پژوهشگران گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت ساخته شده است در حال انجام است و به زودی این نرم افزار وارد بازار می شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری موفق به انتشار دو مقاله در زمینه بهره‏ برداری یکپارچه شبکه های برق و گاز طبیعی در مجله معتبر IEEE Transactions on Smart Grid شده ایم که این مجله توسط انجمن مهندسی برق و الکترونیک آمریکا (IEEE) منتشر شده و بر اساس رتبه بندی 2017 JCR دارای رتبه جهانی 14 از میان حدود 4500 مجله فعال در زمینه تخصصی مهندسی برق و الکترونیک می باشد.

گروهی ساردو با بیان این مطلب که این مجله چهار بار در سال و به صورت گسترده در سرتاسر دنیا منتشر می‏ شود بیان کرد: در این مجله معمولاً آخرین یافته های دانشمندان دانشگاه‏ های برتر جهان مانند دانشگاه MIT، استانفورد و برکلی چاپ می‏ شود و قرار گرفتن نام دانشگاه جیرفت در کنار دانشگاه ‏های برتر دنیا برای جامعه دانشگاهی کشور بویژه جنوب استان کرمان بسیار ارزشمند است.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه جیرفت اظهار کرد: بر اساس تئوری ارائه شده در این مقالات، پژوهشگران دانشگاه جیرفت با همکاری پژوهشگرانی از دانشگاه متودیست جنوبی آمریکا ساخت یک نرم ‏افزار صنعتی جهت بهره ‏برداری هماهنگ ساعتی شبکه‏ های برق و گاز طبیعی را آغاز کردند که امروز این نرم افزار ،آماده بهره برداری است.

گروهی ساردو تصریح کرد: نرم افزار ساخته شده توسط پژوهشگران دانشگاه جیرفت پس از اصلاح و بهبود فنی نرم ‏افزاری ، ابزاری مؤثر و مفید را جهت تحلیل و آنالیز فنی و اقتصادی شبکه های برق و گاز در اختیار بهره برداران این شبکه ها قرار می دهد.
انتهای پیام/ی

بهره برداری از نرم افزار پژوهشگران  دانشگاه جیرفت در صنعت برق و گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار