اخطار AFC به باشگاه صبای قم

باشگاه صبای قم به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکن سابق خود از سوی AFC اخطار دریافت کرد.

اخطار afc  به باشگاه صبای قمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی کاشی به علت پرداخت نشدن طلب400 میلیون تومانی از باشگاه صبای قم به afc شکایت کرد و امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه اخطار داد.

آرش شکرریز وکیل بازیکن سابق صبای قم ضمن تایید این مطلب گفت:  کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز نامه اخطار به باشگاه صبای قم را به کمیته صدور مجوز حرفه ای ارسال کرد. براین اساس اگر باشگاه صبای قم طلب مرتضی کاشی بازیکن سابق خود را پرداخت نکند مجوز حرفه ای را دریافت نمی کند.

او ادامه داد: اگر باشگاه صبای قم طلب کاشی را پرداخت نکند در آن صورت به کمیته انضباطی فیفا شکایت می کنیم تا حق و حقوق این بازیکن را بگیریم.

وکیل مرتضی کاشی بیان کرد: تیم صبای قم در صورت صعود به لیگ برتر فوتبال نمی تواند در قرعه کشی این رقابتها شرکت کند و اگر هم حضورش در لیگ دسته یک ادامه داشته باشد اجازه حضور در این رقابتها در فصل بعد را ندارد.

او در پایان خاطر نشان کرد: طلب کاشی از باشگاه صبای قم 790 میلیون تومان بوده است که این بازیکن 390 میلیون را بخشیده است و 400 میلیون این بدهی هنوز پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

خطر محرومیت در انتظار باشگاه صبای قم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار