این علائم به شما می‌گوید که همسرتان دیگر شما را دوست ندارد

در این مطلب نشانه‌های کم شدن علاقه و دوست داشتن مرد‌ها آورده شده است این نشانه‌ها به شما می‌گوید شوهرتان دیگر شما را دوست ندارد یا دوست داشتن و عشق او نسبت به شما کم رنگ شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از نشانه ها می گوید که دیگر همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد. این نشانه ها عبارتند از :

نشانه های عدم علاقه مردان

به هر قیمتی می خواهد که ظاهر خود را تغییر دهید

هر فردی چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن است که شما اندام ایده آل مرد زندگی تان را نداشته باشید اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید، بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست. چیزی که باید در اولویت او باشد، سلامت شماست. آیا او حاضر است که شما با غذا نخوردن، تنها برای رسیدن به تناسب اندام، به جسم تان آسیب برسانید؟ اگر اینگونه است، به جای از دست دادن وزن، بهتر است که او را از دست بدهید.

 رویاهای شما را نادیده می گیرد

شاید مرد زندگی تان با آرزوهای شما یا حتی با برخی از آنها موافق نباشد اما این بدین معنی نیست که آنها را نادیده بگیرد. شما باید بتوانید در کنار او از آرزوهایی که در سر دارید سخن بگویید، او نیز باید با گوش جان آنها را بشنود، حتی اگر قبول شان نداشته باشد. در واقع مردی که شما انتخاب می کنید باید حامی تان باشد. بنابراین اگر هر زمان که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و عکس العملی منفی از او دیدید، بهتر است که دور او را خط بکشید، در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید.

 به حریم خصوصی تان تجاوز می کند

اعتماد، مهمترین بخش یک رابطه عاطفی است. شاید جذابیت فیزیکی اوست که شما را به سمت اش جلب می کند اما در بلند مدت، اگر اعتمادی در کار نباشد، رابطه شما نیز دوامی نخواهد داشت. برخی از زوج ها عادت دارند که گوشی یکدیگر را چک کنند. اگر این کار بدون اجازه صورت گیرد، اشتباه محض است. بنابراین اگر شریک زندگی تان به شما اعتماد ندارد و به حریم خصوصی تان تجاوز می کند، رابطه شما با او از پایه و اساس اشتباه است.

 در ملا عام شما را سرزنش می کند

هیچ رابطه ای نیست که در آن اختلاف نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید، بنابراین زمان هایی در رابطه عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهای طرف مقابل تان از کوره در می روید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر می برید، باید خودتان را کنترل کنید و تا زمان تنهایی تظاهر کنید که با شریک زندگی تان رابطه خوبی دارید. اگر مرد زندگی تان این گونه نیست و در مقابل دیگران رفتارش زشت با شما دارد، مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد، حسی که لایق آن نبوده و نیستید.

 شما را در اولویت نمی گذارد

طبیعی است! ممکن است در دوره ای از زندگی، شما اولویت اول مرد زندگی تان نباشید، به عنوان مثال او مجبور شود که در دوره ای زمان بیشتری را با خانواده اش سپری کند یا برای کارش وقت بیشتری بگذارد؛ اما اگر این رفتار همیشگی شود مثلا او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد، بدانید که انتخاب اول او نیستید. اگر چه شما نمی توانید هر روز در اولویت برنامه های او باشید اما در کل باید این حس را در شما ایجاد کند که یکی از مهمترین بخش های زندگی او هستید، نه دائما آخرین انتخاب او. بنابراین اگر حس نمی کنید که پادشاه زندگی او هستید، وقت آن است که در انتخاب تان تجدید نظر کنید.

 از صحبت های جدی و مهم فراری است

خیلی ها از صحبت های جدی فراری اند، از این جهت که فکر می کنند ممکن است به دعوا و ناراحتی ختم شود. اما نمی توان همیشه از این وضعیت فرار کرد زیرا بی شک اختلاف نظرهایی رخ می دهد که جز با صحبت کردن حل نخواهد شد. اگر چه این کار صبر و حوصله می خواهد اما در نهایت منجر به حل مشکل می شود. بنابراین اگر مرد زندگی شما مدام از حرف زدن در مورد مسائل جدی زندگی بیزار است، نشانه ضعف اوست. به مردی که در سختی ها شما را تنها بگذارد، اعتمادی نیست. شما لایق قوی ترین ها هستید.

 رابطه شما را پنهان می کند

هر کسی به نوعی با فرد مورد علاقه اش برخورد می کند. ممکن است مرد مورد علاقه شما دست شما را بگیرد و شما را به همه دوستان و اعضای خانواده اش معرفی کند یا حتی شما را از آنها پنهان کند. اگر طرف مقابل تان جزو دسته دوم است، باید به احساس او و جدیت اش در رابطه شک کنید. باید دلیل پنهان کاری اش را بپرسید. شاید او در رابطه دیگری به سر می برد یا شما را به عنوان زن زندگی اش قبول ندارد. دلیل او هر چه باشد، شما باید فردی را انتخاب کنید که از نشان دادن شما به اطرافیان اش احساس غرور کند و به خود ببالد.

 

شما را از دیدار دوستان تان منع می کند

در ابتدای رابطه، زمانی که شما شور و اشتیاق زیادی دارید، شاید ساده باشد که هر چه غیر معشوقه تان را از زندگی تان حذف کنید اما این شرایط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نیست که شما در چه مرحله ای از رابطه به سر می برید، دوستان تان بخش مهمی از زندگی تان هستند که هیچگاه نباید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین اگر فردی خواست آنها را از زندگی شما بیرون کند، بهتر است که خودش از زندگی شما بیرون رود. همه ما به دوستانی احتیاج داریم تا زمانی را با آنها سپری کنیم، بنابراین زیر بار حرف زور هیچ مردی در این مورد نروید.

 شما را با دیگران مقایسه می کند

مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها است. به عنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش مقایسه می کند یا این که ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال می زند، بهتر است که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با مقایسه تحقیر شود.

 با احساسات تان بازی می کند

شما باید کنار مردی که انتخاب می کنید، احساس آرامش داشته باشید. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازی کند، بدین معنی است که هیچگاه طعم آرامش را در رابطه نخواهید چشید. رفتارهای مختلفی می تواند احساسات شما را خدشه دار کند، به عنوان مثال او اعتماد به نفس را از شما می گیرد، شما را تحقیر یا تمسخر می کند، مدام روی شما عیب می گذارد و... این رفتارها به مرور زمان شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما می گیرد. بنابراین هر چه سریع تر به رابطه تان با چنین فردی خاتمه دهید و دنبال مردی باشید که برای شخصیت تان ارزشی والا قائل است.

منبع:زندگی ایده آل

انتهای پیام/

 

10 نشانه که دیگر شوهرتان شما را مثل قبل دوست ندارد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
اکثرزنهای ایرانی مادران خوبی هستندتازن خوب برای شوهرشان
Iran (Islamic Republic of)
magic
۱۷:۲۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
مشکله ما ایرانیها اینه ، وقتی کسی دیگه مارو دوس نداره، یا برعکس، به زور میخوایم عوضش کنیم، نه عزیزان، جدا بشین مطمئن باشید اونی که نیمه دیگه شماست پیدا میشه، من خودم چند سال این اشتباه رو کردم چون از تغییر و تنهایی میترسیدم، ولی الان بهترین رابطه عاشقانه رو با کسی دارم که با گذشت دوازده سال از این رابطه هنوز مثله روزای اول همو دوس داریم، نترسید ، گاهی تغییر ، چیزای بهتری نصیب آدم میکنن، این حرفها که بهاطر بچه بوده بخاطر فلانی بوده همرو بزارید کنار بچه میره دنباله زندگیش ، فلانی هم میره دنباله زندکیش شما میمونید با سنه بالا و دلی غمگین وشکسته و افسرده، آدم خودشو وفق کسی که ارزشش رو نداره بکنه ، بزرگترین اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۹ دی ۱۴۰۰
من که داغونم به ته زندگی رسیدم از بس اولویت‌های شوهرم همه چی بود الا خودم خیانت هم دیدم اما بخاطر خوشبختی بجه هام مجبور شدم ادامه بدم اما دیکه حسی که قبلا داشتم الان بهش ندارم همش حس میکنم درحال خیانته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام من سه ساله ازدواج کردم یه بچه دارم شوهرم اوایل زندگی خوب بود اما الان ن هر کاری میکنم اشکال میگیره با جاریم منو مسخره می‌کنه جلو جمع اصلا نمیزاره برم دیدن خانواده یا خواهر برادرم هیچوقت حوصله منو نداره همش تو خونمون دعوا داریم دست بزن داره درکم نمیکنه انگار که من برده ام با حرف مامانش تا چهار روز شایدم یه هفته اصلا با من حرفم نمیزنه احساس میکنم دوستم نداره با اینکه خودش منو خواسته باهام ازدواج کرده دیگه کنارش ارامش ندارم افسردگی گرفتم از بس بهم توجه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۱:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام بنده بیست ساله ازدواج کردام وداری یک پسر۱۷ساله بایه دختر ۷ساله ازروزاول منودوست نداشت بااینکه خودمان خودمان را انتخاب کرده بودیم ولی نمی‌دونم اون احساس دوست داشتن دروجودنداشت قبلازیادوابسته مادرش بودحرف حرفه مادرش بودبعدگذشت چندمدت یه کمی بطرف من اومددرعرض این ۲۰سال شاهدچندبارخیانتش بودم دوستی‌های باپسران ومردان آخرین خیانت اش چندماه پیش بودبنده به شدت دوستش دارم نمیتونم طلاق بدام ازطرف دیگراخلاقش عوض نمیشه هروقت درددل میکنم ناراحت میشه موضوع رامیدیچونه یابدل میگره مونده چه کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
حجح
۰۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
پسر خوب شما خیلی خیلی احساساتی هستی کسی که داره بدون هیچ شرمی بهت خیانت میکنه ازش جدا شو خل وچل حسابت کرده من آگه جای تو بودم زن میگرفتم وداغ وحسرت توو دلش میذاشتم حتی به قیمت از دست دادن همه چیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من بیست سال ازدواج کردم وصاحب سه فرزند هستم ودر این چند سال شوهرم یک بار ازمن دربرابر دیگران حمایتی نکرده است ومن راجلوی جمع مسخره می کند ویا از تمام کارهایم ایراد می گیرد ومن دیگر نمی دانم چه کار کنم به من جلوی بچه ها تهمت ناموسی میزنه وحرفهای من احتماد نداره وهمیشه دیگران رابه رخ من میکشه پای درددل زنان دیگر میشینه ولی حرفهای من راگوش نمی دهد دیگر خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
چجح
۰۳:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
به تو اعتماد نداره حتما جلوش با اقایون خوش وبش میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شوهرم منو به دوستاش و همکاراش نشون نمیده نمیدونمم چرا ازش میپرسم میگه تو ساکتی اخمویی من دوست ندارم همکارام ببیننت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام شوهره من یک آدم خیلی بددل است الان یک پسر دارم الان 8سال باهاش زندگی میکنم اما چی خیلی ادمه کثیفه ی است شوهرم تاحالابه خیانت نکردم قسم میخورم برای این بددل است یک روز قران اورد گذاشت جلوی من دستمو گرفت روی قران گذاشت قسمم داد گفت قسم بخور هیچوقت خیانت نکردی منم قسم خوردم اما بازم تومت میزنه مرد کثیف به چند بار خانواده ام گفته بیا طلاق بگیر به خاطر یک دونه پسرم دل نمیکنم الان چند ساله تهرانم اما نمیزاره باخانوادم بررفت امد کنم شهرستان بیام برم نه عروسی دادشم گذاشت دادشم فوت شد نگذاشت بابام فوت شد نگذاشت عروسی اجیم نرفتم تا میگم برم فقط منو به خاطر این بددل منو تایید میکنه میگه بری پسرمو ازت میگیرم میگم کی بمیره منو نجات بده از دست شوهرم خخخخخخخخخخیلی خسته ام از دستش خیییییلی عذاب میکشم بعضی وقتا کوتم میزنه فقت به خاطره پسرم همه را پشت سر گذاشتم دوستان به زندگیم دعا کنید دوستان دعاتون میکنم دوستان
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۶:۰۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام من سه سال ازدواج کردم با دوستداشتن و عشق بوده الان ی دختر نه ماه دارم یه ماه رفتارشوهرم تغییرکرده چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
نازگل
۱۲:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
۱۳سال ازدواج کردم بادوتا بچه هیچ لذتی از زندگیم نبردم شوهرم میگه به خاطر دوتا بچه نگه داشتم باهات زندگی میکنم خیلی دلم شکسته دوستم نداره افسردگی گرفتم نمیدونم چکار کنم جداشم بچهامو چکارکنم نمتونم ازشون دل بکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
دودلی و تردید برای تمام کردن و یا ادامه دادن به زندگی مشترک، دغدغه بزرگیست، اما از آنجایی که داستان زندگی هر زوجی منحصر به فرد است و شرایطش با بقیه فرق می‌کند، هیچ وقت نمیتوان یک نسخه کلی برای همه زوج‌ها تجویز کرد
Turkey
بنده خدا
۰۹:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من مردم، واین رفتارها را در زنی مشاهده کردم که عاشقش هستم. خیلی دوسش دارم اما اون برای من ارزش واحترام قائل نیست،
همیشه این مردها نیستند که رفتار بد دارند وخیانت می‌کنند.
نمیدونم چکار کنم از یه طرف دوسش دارم واز طرف دیگه این رابطه تبدیل شده به منبع استرس. شک، بدبینی، بهش میگم حالا که نمیخوای منو تمام کنیم وبا من بازی نکن، با گستاخی تمام میگه که من نیازت دارم، تو فقط دوست من باش ونزدیک من نشو.
میدونید دقیقا داره عشقه منو به مسخره میگیره، با اینکه طلاق گرفته وبچه داره، ومنم مجردم، ولی اصلا اهمییت ندادم وعاشقشم. ومثل یه مرد واقعی درکنارش بودم، اما اون فقط منو برای بولم وهوس خودش میخاد. من از همون اول نییتشو میدونستم، اما بعد از اینکه چهره واقعی وخیانت شو دیدم منتظرم خودش بره، اما نمیره،

حس خیلی بدی دارم،چون نمیتونم نظرشو عوض کنم واز طرفی برای خودم خیلی متاسفم که برای کسی خورد شدم که از خورد شدن من لذت میبره
Iran (Islamic Republic of)
سها
۱۸:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
برای همتون متاسفم . مردان در برابر همسرشان انسانهای ظالمی هستند و هیچ کاری از دست هیچکس ساخته نیست
Iran (Islamic Republic of)
نازگل
۰۱:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام شوهرم بمن خیانت کرده بعد از کارش پشیمون شده منم خلی بهش شک دارم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا حیات نیا
۰۹:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من الان 10ساله زندگی مشترک دارم با دخالت های شدید خانواده همسرم وگوشی بودن همسرم زیاد تحقیر شدم کتک خوردم جلو خانواده همسرم به خواسته هام اهمیت نمیده به نظرم اهمیت نمیده در عوض خواسته های خانواده همسرم به من تحمیل میشه همیشه دنبال بهانه گرفتن و لجبازی هست 2تا بچه دارم نمیتونم از بچه هام دل بکنم از یه طرف هم خودم اذیت میشم مدام دعوا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
شوهرمن همه این رفتارارو داره
Switzerland
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
مشکل اینجاست که حتی من نمیدونم دوسم داره یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ولی سوالی یادتان رفته که چرا مرد اعتمادش نسبت به زنش از بین میرود.فکر میکنم این نوشته ها کار خانم روانشناسه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
چقد راحت میگین طلاق بگیر....
من و همسرم ۳ساله نامزد کردیم من بعضی از این کاراروبدون اینکه بدونم چه ضربه ای بهش وارد میشه با همسرم کردم همسرم الان ۳ماه ک ازم طلاق میخاد ولی من نمیتونم طلاقش بدم با تموم وجودم دوستش دارم اصلا بدون اون دیگه زندگی برام معنا نداره من از کارای خودم پشیمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
سلام من شوهرم چندتاازاین ویژگی هاروداره ولی چه بایدکرد الان که بچه دارم وسرنوشت اون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۱۳:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه این خصوصیاتا شوهر منم داره من سه ماهه ازدواج کردم وقتی با روانشناس حرف زدم بهم گفت اگه میتونی یک عمر تحقیر بشی باهاش زندگیتا ادامه بده من راه برگشتی ندارم واونم حاضره که طلاقم بده ولی بدون مهریه
Iran (Islamic Republic of)
گلپرى
۰۲:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خونه مال منه و خودم توليدى دارم و دوتا پسر و سومي تو راه و شوهر زبونش دراز و شيشه اي و بد اخلاق و دست بزن داره و ديگه بايد ب فكر بچها باشم جدا بشم بچها عقداي بار نيان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
همسرم من دوست نداره ولی من عاشقشم ولی هچ جوری نمیخاد،بامن زندگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه همه موارد در خودم هست، ولی نمیتونم از شوهرم جدا بشم طلاقم نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ایسان ملکی
۱۷:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
والا من ۵ سال من با همسرم زندگی میکنم قبل ازدواج ۹ سال تمام دنبالم بود که عاشقتم باید مال من بشی.... خلاصه ازرواج کردیم فقط ۲ سال اول همون مرد قبل ازدواج بود بعد اون همه چی عوض شد حتی دست بزن هم پیدا ک رد اخلاق هم که زمین تا اسمان عوض شد اگر بچه نداشتم بدون شک جدا میشدم همشون عین همت کافیه به دستت بیارن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
27ساله باهمسرم زندگی میکنم در این مدت فکرنکنم اگر اغراق نکنم هیچ لذتی از زندگی باهم نبردیم من شغلی بسیار حساس دارم که نیاز به اعصاب راحت دارد اما همسرم هیچوقت متوجه نشد که باید ارامش داشته باشم نه سواد کلاسیک دارد نه سواد اجتماعی بسیار از مطالعه متنفراست بارها هم گفته که از کتاب و مطالعه بیزار است نعمتهایی که از ان برخورداریم را نمیبیند اما همیشه به زندگی دیگران توجه دارد به اصطلاح همیشه از نظر ایشان مرغ همسایه غاز است همین امر در مدت این همه سال باعث بیماری قلبی من شده در تمام اقوام دوستان هرکسی که مارا میشناسد تبلیغ وسبع کرده که من مشکل اعصاب دارم تا الان هم اگر صبر کردم فقط بخاطر حفظ ابروم بوده بگید چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۳:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
من الان ده سال ازدواج کردم شوهرم تمام این خصوصیات رو داره یعنی باید ازش طلاق بگیرم خصفحات خوب هم داره یعنی من باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
والا من مرد هستم وهمه موارد بالا رو که خوندم شامل من نمیشد بلکه برعکس زنم همشو داشت تک تکشو،خدا به راه راست هدایتش کنه،دلم برا خودشو پدرومادرش میسوزه وگرنه طلاقش میدادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شوهرمنم بهم خیامت میکنه همش خیلی عقده ایه
Iran (Islamic Republic of)
گیسو
۱۰:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
سلام من شوهری دارم که نمی خواد من بهش محبت کنم همش ازمن دوری می کنه ومیگه زندگیمون باید عادی باشه نه عاشقانه خیانتم بهم میکنه اماجرعت جداشدنو ندارم چ کار کنم
Afghanistan
هارون
۱۱:۰۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اصلاً شما خودتان متوجه کار های تان در مقابل همسر تان شده ای
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۸
سلام ما تو دوران عقد هستیم و الان تو این ۱۰ مورد ۷ مورد ازش رو من اینجوری هستم و نمیخام اینجوری باشم و این رابطه رو تمام کنم هرچند علاقه ای وجود نداره ولی باز نمیخام و نمیدونم چکارکنم
Czechia
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
کوخوبی؟؟؟؟؟مرداچه خوبی دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۱۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
شوهر من همه این ویژگی هارو داره....الان باید طلاق بگیرم احتمالا.واقعا هم داغونم و مدام ناراحت هستم و از زندگی زناشوییم رضایت ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علی.
۱۸:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای داد بیداد هیچ زنو مردی خدا کنه اینجور گرفتار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
هر مردی چند تا از اینها را داره اگر بخواهیم بر طبق این نوشته رفتار کنیم همه زنها باید طلاق بگیرن. بهتره خوبیهای شوهرمون را هم ببینینم.