در ۲۴ ساعت گذشته 15 عملیات انجام شده

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان از اجرای 15 عملیات اطفای حریق و عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

در ۲۴ ساعت گذشته 15 عملیات انجام شدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان  اظهار داشت: شرکت در ۶ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۴۷ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۳۴ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۲۸۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۶ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در شهرک بهشتی، حریق خودرو در میدان سپاه، حریق پشت بام منزل در شهرک مدنی، حریق تیر چراغ برق در بلوار جانبازان، حریق سطل زباله در بلوار علویان و حریق درختان در استادان بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: همچنین ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در سعیدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در جاده فقیره، نجات حیوانات در میدان بیمه، ۲ مورد مهار حیوانات در میدان فلسطین و شهرک مدنی و ۴ مورد عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در شهرک بهشتی، پل رسالت، بلوار نجفی و جاده تهران توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۴ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/خ

15عملیات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.