پیروانی: پرسپولیس شانس بیشتری برای برد دربی پایتخت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط روحی بهتری نسبت به رقیب دیرینه اش دارد و از شانس بالایی برای برد دربی برخوردار است.

افشين پيروانى در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربى سرخابى ها اظهار كرد: دربى هميشه حساس است و هيچ عاملى نمى تواند از حساسيت اين بازى كم كند حتى اگر در سال ١٠ تا دربى برگزار شود.  

او ادامه داد: دربى هاى زيادى را تجربه كردم و نزديک ٢٠ دربى را پشت سر گذاشتم. همه لحظات دربى خاطره انگيز است حتى زمانى كه مقابل رقيب سنتى شكست مى خوريم. فضايى كه هواداران در استاديوم ايجاد مى كنندبسيار دلنشين است. 

پيروانى بيان كرد: با توجه به اينكه برانكو تجربه حضورش در دربى پايتخت بيشتر از شفر سرمربى استقلال است، براين اساس پرسپوليس شانس بيشترى براى پيروزى در دربى ٨٥ دارد.

پيشكسوت پرسپوليس تصريح كرد: به هر حال شفر اولين حضورش در دربى سرخابى است و دوست ندارد بازنده باشد. هر دو تيم نفرات خوبى دارند اما شرايط روحى پرسپوليس بهتر از استقلال است.

او درباره اينكه دربى بدون طارمى، احمد زاده و مسلمان جذابيت ندارد، بيان كرد: طبيعى است كه ستاره هاى دو تيم بر جذابيت اين بازى اضافه مى كنند و نبود آنها در اين بازى تأثير گذار است اما بازيكنان جايگزين مى توانند به خوبى جاى خالى اين بازيكنان را پر كنند و مشكلى وجود ندارد.

پيروانى درباره بهترين خاطره اش از دربى پايتخت گفت: پرسپوليس در يكى إز بازى هاى فينال جام حذفى در دقيقه ٨٥ با گل من مقابل استقلال پيروز و قهرمان شد. اين بازى نه تنها بهترين خاطره ام از دربى است بلكه بهترين خاطره ورزشى ام محسوب مى شود. به هر حال مزد سال ها حضورم در پرسپوليس را با آن گل گرفتم.

او ادامه داد: يكى از خاطرات ماندگارم كسب نتيجه تساوى برابر استقلال بودكه با ٩ نفر بازيكن مقاومت كرديم و گل نخورديم. خاطرات تلخ هم شكست ها و تساوى ها در دربى است. اردوهاى قبل از دربى هم به ياد ماندنى ترين لحظات زندگى ام است به خصوص اينكه على پروين آن زمان سرمربى مان بود.

مدافع اسبق پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: به نظرم پرسپوليس با نتيجه ٢ بر يك پيروز مى شود و يكى از گل ها هم سيد جلال حسينى مى زند.

گفتنی است دربی 85 میان استقلال و پرسپولیس روز پنج شنبه ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهاى پيام/

اظهارات پیروانی درباره دربی پایتخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار