شاهرودی: دربی پایتخت پر گل نمی شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی سرخابی ها پر گل نمی شود چرا که شفر سیستم تدافعی برای استقلال در نظر می گیرد.

رضا شاهرودى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربى 85 سرخابى ها اظهار كرد: دربى همه لحظاتش خاطره است و حتى بازيكنى كه يك دقيقه در دربى بازى كرده باشد از اين بازى لذت مى برد. دربى هاى زيادى را تجربه كردم و خاطرات زيادى هم از این بازی ها دارم. 

او ادامه داد: هيچ تيمى نمى تواند خود را برنده قبل از دربى بداند اما لحظات هستند كه نتيجه را تعيين مى كنند.شايد اوضاع يک تيم قبل از دربى بهتر از حريفش باشد اما در يک لحظه ممكن است گل بخورد و نتيجه را واگذار كند.

شاهرودى درباره وضعيت استقلال بيان كرد: استقلال با شفر وضعيت مشخصى ندارد و هيچ كس نمى داند چه اتفاقى رخ مى دهد و شفر با چه تركيبى بازى مى كند. به طور حتم اين دربى پر گل نمى شود چون شفر سيستم تدافعى براى اين بازى در نظر مى گيرد تا با نباختن جايگاه محكمى در ميان هواداران پيدا كند.

او تصريح كرد: پرسپوليس برخلاف استقلال براى پيروزى به زمين بازى مى رود چون با ٥ امتياز اختلاف با تيم صدر نشين و 2 بازى كمتر دوست ندارد اين سه امتياز را از دست بدهد. به هر حال اين تيم در آسيا حذف شده و مى خواهد ناكامى را با پیروزی در دربى جبران كند.

پيشكسوت تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس از لحاظ روحى شرايط بهترى دارد و اميدوارم در نهايت پرسپوليس برنده دربى شود. شفر اولين دربى را در ايران تجربه مى كند و جو وحشتناك آزادى را نديده است اما برانكو چندين دربى را تجربه كرده و تسلط بيشترى نسبت به مربى آلمانى دَارد.

شاهرودى در پايان خاطر نشان كرد: پيش بينى مى كنم كه پرسپوليس اين بازى را ٢ بر ١ پيروز مى شود و منشا و اميرى هم گلزنان اين بازى هستند. البته عليپور هم در اوج آمادگى به سر مى برد.

گفتنی است هشتاد و پنجمین دربی پایتخت روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/

اظهارات شاهرودی درباره دربی 85 پایتخت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار