مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر سياست كنترل جمعيت ادامه پيدا كند، به تدريج دچار پيری و در نهايت كاهش جمعيت خواهيم شد.

مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام حمزه شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند  در خصوص افزایش جمعیت و اظهار نگراني مقام معظم رهبري نسبت به كاهش جمعيت جوان كشور بیان داشت: اگر سياست كنترل جمعيت ادامه پيدا كند، به تدريج دچار پيری و در نهايت كاهش جمعيت خواهيم شد، بنابراين مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنند.

وی افزود: اين لايحه كه از نظر مقام معظم رهبری هم با اصول و قوانين دين در مغايرت بود، محدوديت‌هایی برای افزايش جمعيت در خانواده ايجاد می‌كرد كه با حذف آن هيچ محدوديتی از بيمه گرفته تا باقی داستان‌ها برای فرزند چهارم و بعد از آن نخواهيم داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزايش جمعيت كشور در اين خصوص گفت: از آنجا كه امور كشور بر پايه نيروی انسانی جوان در حال انجام است كاهش رشد جمعيت در بلندمدت تبعات مثبتی را به دنبال نخواهد داشت و كشور را با مشكل مواجه خواهد كرد.

وی افزود: كميسيون بهداشت مجلس با توجه به افزايش رو به رشد قشر ميانسال و كاهش نيروی انسانی جوان كشور لايحه ای مبنی بر افزايش نرخ جمعيت را در دست بررسی قرار داده و بهتر است از همين حالا برای ۲۰ سال آينده برنامه‌ريزی و سياست‌گذاری مناسبی انجام شود.

شیرزادی اظهار داشت: به همين دليل است كه رهبر معظم انقلاب نيز در اين خصوص هشدار داده‌اند و بايد هر چه سريع‌تر برای اين مساله كه می‌تواند برای كشور در حال رشدی چون ايران مشكل‌ساز باشد، فكر چاره بود.

انتهای پیام/

تجدید نظر مسئولان در خصوص کنترل جمعیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.