یک دختر، جوان سوری را از دست آدم ربایان نجات داد + فیلم

یک دختر مصری که به صورت اتفاقی متوجه یک عملیات آدم ربایی شد، با شجاعت تمام قربانی را از دست آدم ربایان نجات داد.

دختری که جوان سوری را از دست آدم ربایان نجات داد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر مصری به نام یارا علاءالدین که به همراه خانواده‌اش مشغول گشت و گذار با خودرو در خیابان های محله نصر واقع در شهر قاهره بود که به صورت کاملا اتفاقی متوجه جوانی شد که با دهان بسته پشت یک خودرو نشسته است.

در نگاه اول به خاطر موهای بلندی که قربانی جوان داشت، شبیه دخترها بود. در این لحظه دختر مصری که متوجه شد قضیه آدم ربایی در میان است از پدرش درخواست کرد با خودرو  ماشین آدم رباها را تعقیب کند. در این حین با تمام قدرت  شروع به فریاد زدن کرد، تا با دزد خطاب کردن آنها رهگذران و دیگر رانندگان را از ماجرا با خبر کند شاید کسی در خنثی کردن این عملیات آدم ربایی به کمکشان بیاد و بتوانند جوان بیچاره را نجات دهند.

در نگاه اول جوان ربوده شده به خاطر موهای بلندش یک دختر به نظر می رسید که سعی دارد توجه رهگذران را به خود جلب نماید اما پس از تعقیب و گریزی نفس گیر که در فیلم زیر شاهد آن خواهید بود، در نقطه ای به خاطر خودروی ادم ربایان مجبور به توقف گشت تا جوان ربوده به بیرون پرتاب کند، در همین لحظه دختر مصری به همراه خانواده اش به کمک او شتافتند و متوجه شدند که او یک پسر سوری است که از جانب اشرار آدم ربا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود،بنا براین وی را به بیمارستان انتقال دادند.

کمی بعد آدم ربایان توسط عده ای دیگر از شهروندان به دام افتادند تا پلیس محله نصر از راه رسید و آنها را برای بازجویی به همراه خود برد.

انتهای پیام/

تعقیب و گریز هیجان انگیز برای نجات جوان سوری از دست آدم ربایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۵:۳۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
و آنها تا پایان عمر به خوشی با هم زندگی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
چیزی معلوم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
جالب بود به یک چشم بهم زدن دوتا اراذل را به زمین کوبید