فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

۲۷۰ نفر دانش‌آموز پلدختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از اعزام ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد محمودوند در حاشیه آئین اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور پلدختر گفت: این تعداد دانش‌آموز پسر مقاطع اول و دوم دبیرستان شهرستان پلدختر با ۶ دستگاه اتوبوس‌راهی مناطق عملیاتی جنوب کشورشدند.

وی افزود: دانش‌آموزان این کاروان در سفر معنوی سه روزه از مناطق خرمشهر، اروند و شلمچه دیدن و با فضای دفاع مقدس در این مناطق آشنا می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت: ۲۷۰ دانش‌آموز دختر نیز چهارم آذرماه با هدف آشنایی با هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اردو‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به عنوان دوران تجلی ایمان، ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا است.

محمودوند گفت: هدف از این اردو‌ها آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و مصادیق فکری رزمندگان و معرفی چهره‌های به یادماندنی جنگ است.

وی افزود: سپاه ناحیه پلدختر در راستای ارتقا سطح آموزشی و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم دبیرستان به این اردو‌ها اعزام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سالانه دانش‌آموزان خواهر و برادر در این شهرستان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های اسلامی تأثیر بسزایی در رشد معنوی و اندیشه‌های والای اسلامی جوانان دارد.

در مراسم اعزام کاروان راهیان نور، معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/د

اعزام ۲۷۰ نفر دانش‌آموز پلدختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.