آیین شعر نکوداشت خلیج فارس در ساحل زیبای بوشهر برگزار می شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر، در نظر دارد با دعوت از شاعران ارجمند هم‌استانی، آیین شعر نکوداشت خلیج فارس را در کنار ساحل زیبای شهر بوشهر برگزار نماید.

آیین شعر نکوداشت خلیج فارس در ساحل زیبای بوشهر برگزار می شود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار و بی‌بدیل هنر به‌خصوص شعر در تاریخ بشریت، در خصوص این برگزاری این آئین گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار غنی در زمینه شعر و ادب دارد و شاعران بزرگی را تربیت کرده است. از طرف دیگر با توجه به یاوه‌گویی‌های رییس‌جمهور امریکا در خصوص ایران و خلیج همیشه فارس، زمینه‌ای فراهم شد تا از این ظرفیت‌های بومی برای دادن پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های رییس‌جمهور امریکایی استفاده کنیم.

فاطمه صفری‌زاده با اشاره به این‌که منتظر حضور محکم و قاطع هنرمندان عزیز هم‌استانی برای ارسال آثار در زمینه نکوداشت خلیج همیشگی فارس هستیم، خاطرنشان کرد: هنرمندان عزیز هم استانی می‌توانند آثار فاخر خود در زمینه نکوداشت خلیج همیشگی فارس را در دو بخش کلاسیک و آزاد به دبیرخانه این آئین ارسال کنند.

وی در پایان تصریح کرد که مهلت ارسال این آثار تا تاریخ ۲۴ آبان‌ماه بوده و به برگزیدگان این جشنواره، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /پ

آیین شعر نکوداشت خلیج فارس در ساحل زیبای بوشهر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.