توسعه تاسیسات آبرسانی در روستاهای شفت

5 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان شفت هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرید تقی مهر مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شفت گفت: در 6 ماهه نخست سال 5 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان شفت هزینه شد.

وی افزود: در این مدت با هدف تقویت فشار آب آشامیدنی مشترکان این شهرستان 8 هزار متر از خطوط آبرسانی روستایی اصلاح و بازسازی شد.

فرید تقی مهر افزود: بیش از 2 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی شهرستان شفت هزینه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شفت با اشاره به مرمت 250 فقره شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب شرب روستایی این شهرستان، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 18 دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی روستاهای تحت پوشش نصب و راه اندازی شد.

فرید تقی مهر اظهار داشت: در این مدت همچنین 21 دستگاه تابلوبرق، 11 سامانه ی کلرزنی و 2 باب مخزن تعمیر شد.
وی، با بیان اینکه در 6ماه نخست سال 19 مخزن آب شرب شستشو و 29 عدد شیرفلکه، شیر هوا و فشارشکن نصب شد، افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 36 انشعاب غیرمجاز آب شرب روستاهای شهرستان شفت شناسایی که 7 مورد تعیین تکلیف و به مجاز تبدیل شد.
مدیر امور آبفار شفت با اشاره به فروش 53 مورد انشعاب آب آزاد به ارزش 13 میلیون و 750 هزار تومان خاطرنشان کرد: در سال جاری 180 کنتور خراب مشترکان آب شرب روستایی شهرستان جمع آوری و ساماندهی شد.

تقی مهر افزود: این امور در ماه های خرداد و تیر به 70 درصد، در ماه های مرداد و شهریور به 93 درصد و در ماه مهر به 80 درصد از تعهدات خود در حوزه وصول مطالبات عمل کرده که نسبت به ماه های مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار مشترک 59 روستای شهرستان شفت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.

 

انتهای پیام/م.ع

5 میلیارد ریال هزینه برای توسعه و نگهداری تاسیسات آبرسانی روستایی شفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.