اعلام فراخوان همایش ملی فراورده های زنبور عسل در دانشگاه اصفهان

فراخوان پذیرش مقاله های علمی برای ارائه در همایش ملی 'فراورده های زنبور عسل از منظر زیست‌شناسی، سلامت و اقتصاد' اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این همایش با هدف ارتقای دانش و پژوهش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند ملی در عرصه فرآورده‌های زنبور عسل و با مشارکت دانشمندان و محققان، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت سال آینده در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

زیست شناسی زنبورعسل، زنبورعسل و چرخه حیات، زنبور عسل در آینه فرهنگ، تاریخ و تمدن، فرآورده های زنبورعسل و سلامت، عسل و صنایع غذایی، فرآورده های متنوع زنبور عسل و بهره گیری از آنها، پرورش و بیماری ها و اقتصاد و تجارت فراورده های زنبور عسل از جمله محورهای این همایش ملی است.

مهلت ارسال خلاصه مقاله به این همایش 30 دی و مهلت ثبت نام 25 اسفند سالجاری است.

روابط عمومی دانشگاه اصفهان نیز  به نقل از مسئول برگزاری همایش ملی فراورده های زنبور عسل اعلام کرد: برگزاری این همایش از لحاظ فرهنگ سازی، افزایش مصرف عسل، افزایش کیفی این محصول ،استانداردسازی، کمک به صادرات و تولید عسل مرغوب بسیار مهم است.

دکتر محمد ربانی عضو هیات علمی گروه زیست شناسی گفت: بحث عسل و فرآورده های زنبور عسل بسیار حائز اهمیت است و می توان از بعد سلامت، درمان و پیشگیری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اگر مبحث سلامت بخشی، در اسلام مطرح باشد، یکی از نکات آن فرآورده های زنبور عسل است.

 

انتهای پیام/م

 

اعلام فراخوان همایش ملی فراورده های زنبور عسل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.