معاون شرکت آبفای استان بوشهر:

سند طرح‌های اشتغال‌زایی شرکت آبفای استان بوشهر تدوین شد

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان بوشهر گفت: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز، سند منابع نیروی انسانی و طرح‌های اشتغال‌زایی شرکت آبفای استان بوشهر تدوین شد.

سند طرح‌های اشتغال‌زایی شرکت آبفای استان بوشهر تدوین شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهدی محمدی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت نیروی انسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه نیروی انسانی متخصص نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارد اظهار داشت: سیاست‌ها و برنامه‌های آبفای استان بوشهر بر اساس تلاش نیروی انسانی متخصص اجرایی می‌شود که در این راستا نیروی انسانی نقش تاثیرگذاری در تحقق اهداف شرکت دارد.

وی، نیروی انسانی متخصص را، سرمایه مهم جامعه دانست و تاکید کرد: بدون شک برنامه‌ها و اهداف تدوین شده بر اساس تلاش و درایت نیروی انسانی محقق می‌شود که در این راستا شرکت آبفا به آموزش این نیرو‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

محمدی از تدوین سند منابع نیروی انسانی شرکت آبفا خبر داد و گفت: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز، سند منابع نیروی انسانی و طرح‌های اشتغال‌زایی شرکت آبفای استان بوشهر تدوین شد.

وی به سیاست‌های جذب نیرو در شرکت آب و فاضلاب بر اساس دستورالعمل وزارت نیرو پرداخت و تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت نیرو به ازاء هر ۴ نفر ریزش یک نفر بر اساس ضوابط و مقررات می‌تواند جذب شرکت آب و فاضلاب شود.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان بوشهر از برگزاری آزمون وزارت نیرو برای جذب نیروی مورد نیاز شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: آزمون وزارت نیرو در اردیبهشت ماه امسال توسط سازمان سنجش کشور به صورت متمرکز برگزار شد.

محمدی با اشاره به اینکه رشته‌های مورد نیاز تخصصی شرکت آبفا نیازسنجی شده است افزود: بر اساس نیازسنجی در رشته‌های تخصصی مورد نیاز، آزمون برگزار شد و بیش از دو برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه از سوی سازمان سنجش به شرکت معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر به استخدام شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در می‌آیند تصریح کرد: ۲۴ نفر برای انجام مصاحبه و گزینش انتخاب شدند و پس از برگزاری فرآیند مصاحبه و گزینش ۱۲ نفر انتخاب شدند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان بوشهر افزود: نیروی مورد نیاز شرکت آبفا در رشته‌های مهندسی عمران، نرم افزار، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مهندسی مکانیک، حسابداری، شیمی و بهداشت محیط جذب می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه این افراد به صورت قراردادی جذب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می‌شوند گفت:: تلاش می‌شود تا پایان امسال ۱۲ نفر یاد شده جذب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شوند تا بخشی از نیاز نیروی انسانی شرکت تامین شود.

انتهای پیام/ز

سند طرح‌های اشتغال‌زایی شرکت آبفای استان بوشهر تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.